به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۱۳۷۴۱۵

پردرآمدترین بازیگران جهان درسال2017

گروه فرهنگی: مجله فوربس اخیراً فهرست پردرآمدترین بازیگران جهان را منتشر کرده است.
در اين گزارش، مارک والبرگ با ۶۸ میلیون دلار، پردرآمدترین بازیگر مرد امسال شناخته شده است. مارک والبرگ  هنرپیشه و تهیه‌کننده آمریکایی است. او برای فیلم رفتگان نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.
 
پردرآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 
 
دواین جانسون  با ۶۴.۵ میلیون دلار دومین بازیگر مرد پردرآمد امسال است.
 
 پردرآمدترین بازیگران جهان در سال 2017
 
اما استون برنده اسکار بهترین بازیگر زن، امسال با ۲۶ میلیون دلار درآمد طی یک سال گذشته با کنار زدن جنیفر لارنس در ۲۸ سالگی ، عنوان پردرآمدترین بازیگر زن سال ۲۰۱۷ را کسب کرد.
 
 پردرآمدترین بازیگران جهان در سال 2017
 
به گزارش مجله فوربس،‌ جنیفر آنیستون ۴۸ ساله با ۲۵.۵ میلیون دلار درآمد عنوان دومین زن بازیگر پردرآمد امسال را از آن خود کرد. جنیفر آنیستون بازیگر آمریکایی و برنده جایزه امی است. او در یونان، کالیفرنیا و نیویورک بزرگ شده و بزرگ‌ترین موفقیت خود را در سریال تلویزیونی دوستان به دست آورده است.
 
 پردرآمدترین بازیگران جهان در سال 2017
جنیفر لارنس بازیگر آمریکایی است. او در زمان نامزدی‌اش برای دریافت جایزه اسكار، دومین فرد تاریخ سینما بود که در جوان‌ترین سن موفق به نامزدی برای این جایزه شده است.
 
 پردرآمدترین بازیگران جهان در سال 2017
 
جنیفر لارنس بازیگر جوان و پرکار هالیوود ، در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی به ترتیب ۵۲ و ۴۶ میلیون دلار درآمد داشت و پردرآمدترین بازیگر زن این سالها بود. این بازیگر امسال با ۲۴ میلیون دلار درآمد به جایگاه سومی قناعت کرد.