به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۱۳۷۵۰۴

بازیگر زن سرشناس به سرطان مبتلا شد

گروه فرهنگی: جولیا لوییس درایفوس بازیگر سریال پرطرفدار «معاون رییس‌جمهور» خبر ابتلا به بیماری سرطان سینه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.
او در این باره نوشت: «از هر هشت زن یکی به سرطان سینه مبتلا می‌شود. من یکی از مبتلایان هستم. خبر خوب این است که خانواده و دوستانم در راه مبارزه با بیماری کنار من هستند و البته بیمه‌ای بسیار خوب دارم.»یکی از نکات قابل توجه در نوشته درایفوس تاکید او بر داشتن بیمه برای مبارزه با این بیماری است که از سوی انجمن بازیگران آمریکا فراهم می‌شود. او با اشاره به بیمه خود به زنانی اشاره کرد که شانس برخورداری از چنین بیمه‌ای را ندارند: «خبر بد این است که تمام زنان به خوش‌شانسی من نیستند. بیایید با سرطان مبارزه کنیم و پوشش همگانی سلامت را به حقیقت تبدیل کنیم.»این سخنان کنایه‌ای به دونالد ترامپ و تلاش او برای تغییر سیستم بیمه درمانی آمریکا است. او پیش از این نیز از سیاست‌های دیگر ترامپ انتقاد کرده و گفته بود: «من دختر یک مهاجر هستم. پدر من از دست نازی‌ها فرار کرد. من به عنوان یک آمریکایی که کشور را دوست دارد می‌گویم فرمان ممنوعیت ورود مهاجران ضدآمریکایی است.»
 
درایفوس چندی پیش در مراسم اهدای جوایز امی برای ششمین بار جایزه بهترین بازیگر زن در یک سریال کمدی را از آن خود کرد. او در سریال «معاون رییس جمهور» نقش معاون رییس‌جمهوری را بازی می‌کند که تلاش‌های برای تاثیرگذار بودند با موانع بسیاری رو به رو می‌شود.اعلام این خبر در رسانه‌ها با واکنش بسیاری از چهره‌های سرشناس از جمله تونی هیل همبازی درایفوس در سریال «معاون رییس‌جمهور» و کریستینا اپلگیت بازیگر «مادران بد» و جو بایدن معاون اول باراک اوباما رییس‌جمهور پیشین آمریکا همراه شد.بایدن در حمایت از درایفوس نوشت: «ما معاونان رییس‌جمهور هوای همدیگر را داریم. من و خانواده‌ام کنار تو هستیم.»
برچسب ها: بازیگر سرطان