به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۱۳۷۵۵۸
چه کنیم«ژن‌خوب» نصیب ما هم شود؟!

شیخا: زیرکی بفروش و حیرانی بخر

گروه سیاسی: آقای دکتر روحانی، بالاخره ندانستیم شما رییس جمهورید یا اطرافیانتان؟ بالاخره ندانستیم شما وزیر و معاون وزیر و استاندار تعیین می کنید یا دیگران؟ ندانستیم که به که و چه به چه است؟ مثل اینکه ۲۴ میلیون رایی که به شما داده اند شده اند ۴ درصدی و ۴درصد اطرافتان شده اند ۹۶ درصدی
شیخا: زیرکی بفروش و حیرانی بخر
محمدآزاد جلالی زاده

الف» جناب آقای دکتر روحانی نمی دانم مسئولان دفتر اعتدالی تان می گذارند صدای ما به شما برسد؟! یا درِ دفتر آکوستیک صداگیرتان را چنان بسته اند که فقط صدای خودشان و اعتدال وتوسعه شان  و تحلیل هایی از نوع کارگزارانی که وحدت استراتژیک شما و برخی رقبای دیر را بر سر نهاده و در بلندگوهاشان کرده اند را می شنوید، چرا که اگر چنین است این مکتوب نیر فایده تی ندارد، اما به خاطر مظلومیت و محرومیت مردمانم بانگ برمی آورم، ندایم رسید که دو ثواب برده ام  و نرسید که دست کم ثوابی از آن من شده است.

ب» آقای دکتر روحانی، شما در دوره تبلیغات انتخاباتی چنان شعله را فروزان کردید که نزدیک بود ریش همگان آتش گیرد!؟ و به پندهای اعتدالی خودتان پشت کردید و حتی پیام های دلسوزان مبنی بر اعلام وعده های ناممکن در ساختار واقعی قدرت را به گوش جان نسپردید و سوار بر توسن مشاورانتان هل من مبارز طلبیدید و تکتازی ها کردید و از حق خورده زنان و اقوام و مذاهب سخن راندید و قول شرف دادید که همه را جبران کنید و شاید مشاورانتان نام این کارها را زیرکی گذاشتید تا رأی مردمان مظلوم و محروم دیاری چون کردستان و بلوچستان و ترکمن صحرا و بقیه نقاط ایران را جذب کنید، اما ندانستید که با اتمام انتخابات همه این زیرکی فراموش می گردد! و شعله ها پایین کشیده می شود.

ج» آقای دکتر روحانی، بالاخره ندانستیم شما رییس جمهورید یا اطرافیانتان؟ بالاخره ندانستیم شما وزیر و معاون وزیر و استاندار تعیین می کنید یا دیگران؟ ندانستیم که به که و چه به چه است؟ مثل اینکه ۲۴ میلیون رایی که به شما داده اند شده اند ۴ درصدی و ۴درصد اطرافتان شده اند ۹۶ درصدی ... چینش کابینه تان که آن شد، برگزیدن معاونان و مشاوران وزیرتان که این و برافراشتن استاندارتان که چیزی شبیه فاجعه و بماند که برای استان مظلومی همچون کردستان همانند دولت پیشینتان هنوز به حجت شرعی نرسیده اید و کنون نیز اسامی مطرح هستند که هزار رحمت به عدم حجت شرعی ... !؟

د» آقای دکتر روحانی، دیگر خسته شده ایم که آنقدر داد زده ایم که اهل سنت، دیگر برای نظام جمهوری اسلامی چه کنند که بهشان اعتماد شود، دیگر چقدر ایثارگر و شهید و آزاده بدهند، دیگر چقدر رأی بدهند ... دیگر چه خاکی به سرشان بریزند که آنها هم اندکی «ژن خوب»! نصیبشان شود و از افراد نخبه و نامخنّث شان در مدیریت های کلان استفاده شود و بهانه نمی گذارند و نمی شوند و نمی توانیم را به گورستان تاریخ این مملکت بریزید.

ه» آقای دکتر روحانی ... زیرکی بفروش و حیرانی بخر ... زیرکی ظن است و حیرانی بصر ...