کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزییات جدید آزمون استخدامی دولت

10 مهر 1396 ساعت 9:56

گروه اقتصادي: رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، آخرین جزئیات مصاحبه و ورود به کلاس درس ویژه‌ پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی را تشریح کرد.


اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آقای دانش‌آشتیانی وزیر سابق آموزش و پرورش چند ماه پیش برای به تعویق افتادن آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به دولت نامه نوشت اما این آزمون به تعویق نیفتاد، آیا اکنون خللی در زمان آموزش پذیرفته شدگان ایجاد خواهد شد؟»، اظهار داشت: روال اینگونه است که پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش انجام می‌شود. وی افزود: بر این اساس، تا اول آذرماه و حداکثر تا 15 آذرماه ساز و کارهای مصاحبه و معاینات پزشکی افراد پذیرفته شده انجام می‌شود تا دوره‌های آموزشی آنها آغاز شود.

چهاربند در خصوص زمان آغاز دوره‌های آموزشی این افراد خاطرنشان کرد: از همان آذرماه دوره‌های آموزشی را آغاز و تا پایان تابستان 1397 ادامه خواهد داشت و این افراد مهر ماه 1397 وارد کلاس‌های درس می‌شوند. وی در پاسخ به این پرسش که «زمان آموزش این دسته از افراد کمتر از یکسال خواهد بود، آیا این موضوع صحیح است؟»، گفت: آموزش این افراد 28 واحد درسی است و حدود 900 ساعت می‌شود که بین 7 تا 9 ماه وقت برای انجام این کار زمان نیاز داریم. رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این یکسال که گفته می‌شود، منظور یکسال تحصیلی است و سال مالی منظور نیست.


کد مطلب: 137589

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/137589/جزییات-جدید-آزمون-استخدامی-دولت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir