به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۱۳۷۶۰

رویانیان: فکر می‌کنند روحانی بیکار است!

گروه ورزشی: محمد رویانیان با انتقاد از حمید سجادی گفت: آقای سجادی من می‌روم و شما با اتاق فکر 15 نفره‌ای که تشکیل داده‌اید هر کاری خواستید انجام دهید.
رویانیان: فکر می‌کنند روحانی بیکار است!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  با انتقاد از رفتار برخی افراد در روزهای گذشته اظهار کرد: تعجب می‌کنم بعضی دوستان بدون اینکه آمده  باشند، بیانیه می‌دهند و می‌گویند من می‌روم. ما ندیدیم که در این چند وقت کسی بیاید که حالا بخواهد به خاطر رفتن بیانیه بدهد. اصلا متوجه نمی‌شوم که این حرف‌ها از کجا زده می‌شود. من شفق را چند سال می‌شناسم اما شما اصلا کی آمدید که حالا می‌خواهید بروید؟ وی ادامه داد: ظاهرا یک هیات مدیره پشت پرده درست کرده‌اند که تبدیل به یک اتاق فکر شده است. در این اتاق فکر می‌کنند که چه کسی را مدیرعامل بگذارند و چه کسی را در هیات مدیره. واقعا در این اتاق چه فکرهایی تولید شده است؟

رویانیان گفت:‌ این روزها مد شده که هر کسی مصاحبه می‌کند و اسم روحانی را می‌آورد. فکر می‌کنند روحانی بیکار است. اصلا روحانی چه کار دارد که صحبت‌های شما را بخواند؟ او در حال حاضر فکرش معطوف به دولت آینده و انتخاب وزرا است. چرا خودتان را به دولت بعد نسبت می‌دهید؟ تا الان ۱۰ وزیر ورزش، ۱۰ رییس فدراسیون و ۱۰ مدیرعامل پیدا شده است. مگر دولت بعد چند وزیر و چند مدیرعامل می‌خواهد؟ الان که با هم دعوا می‌کنید بعدا می‌خواهید چه کنید؟ من نه با دولت احمدی نژاد مشکلی داشتم و نه با دولت روحانی کاری دارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه خود را به دولت احمدی نژاد و روحانی نمی‌چسباند گفت: من مدیرعامل یک باشگاه هستم و نوکری مردم را می‌کنم. عشق آن‌ها افتخار ماست. اما در این چند روز بعضی‌ها ۱۰ عضو هیات مدیره و ۵ مدیرعامل برای پرسپولیس انتخاب کردند. آقای سجادی اصلا من نیستم، خودتان به اتاق فکر ۱۵ نفره‌ای که تشکیل دادید، هر کار خواستید بکنید. من می‌روم خداحافظ! وی گفت: باشگاه پرسپولیس به این دولت و آن دولت کاری ندارد. دولت‌ها می‌آیند و می‌روند اما پرسپولیس می‌ماند. این باشگاه هواداران میلیونی دارد، نباید سیاسی شود. نباید وابسته به دولت باشد بلکه باید یک باشگاه حرفه‌ای، خودکفا و توسعه یافته باشد. کسانی که می‌خواهند خودشان را نگه دارند، خود را به دولت آینده وصل می‌کنند اما این مسائل چه ربطی به هم دارند؟ من مدیرعامل پرسپولیس هستم و اگر توانستم می‌مانم و نوکری مردم را می‌کنم.

رویانیان در ادامه با بیان اینکه در چند روز گذشته به خاطر رفتار آقایان ۱۰ میلیارد ضرر کرده‌ایم، گفت: سه چهار هفته است که به خاطر کارهای آقایان مدام در حال ضرر دادن هستیم. تا می‌آییم قرارداد ببندیم می‌گویند رویانیان می رود پس ما نیستیم. یک ماه است که می‌خواهیم قرارداد اسپانسر خود را نهایی کنیم اما به خاطر همین مسائل دست‌مان بسته است. پول وینگادا را یکی از عزیزان می‌خواست بدهد اما به خاطر همین مسائل جور نشد. هرچد که ما طلب وینگادا را کامل پرداخت کردیم. باز هم می‌گویم ما با هیچ دولتی کاری نداریم. بعضی‌ها پیش احمدی نژاد رفتند و خواستند فلان باشگاه را بگیرند بعضی‌ها هم پیش روحانی می‌روند و انتظار دارند یک باشگاه به نام‌شان شود. این وسط افرادی که اصلا نیامده‌اند هم بیانیه می‌دهند که می‌خواهند بروند. آخر چرا به پرسپولیس ضربه می‌زنید؟
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۰:۰۱
آقاي سردار
جون هر كسي دوست داري
از پرسپوليس بي خيال نشدي
ديگه بي خيال رييس جمهور شو !!!

آخه تو چيكار داري به روحاني ؟؟؟ (92164)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۰۶:۳۹
شما مثل اینکه حالت خوب نیست! سردار رویانیان توی مصاحبه که گفته: با هیچ دولتی کار نداریم و نه با احمدی نژاد و نه با روحانی. حالا شما میگین (( آخه چیکار داری به روحانی؟؟؟)) یه بار دیگه حرف هایش را بخوان تا متوجه بشی. سردار رویانیان عشق هواداران پرسپولیس بزرگ است. (92321)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۰:۲۰
بابا تورو قرآن دست از سر برسبولیس بردارید بزارید بعد چند سال طوفان سرخ آسیا با بگیره (92171)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۰۲:۴۵
خیلی بامزه ای
دمت گرم
طوفان سرخ اسیا :))
یکم حد و اندازه خودتون رو برونین
ولی بازم دمت گرم، یکم خندیدم (92311)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۱:۰۰
شگفتا اقای رویانیان!!!!!شما چی شما بیکاری اینقد سفت چسبیدی به این مدیر عاملی؟؟؟ اقای نوکر ملت واسه نوکریه که ول کن مدیر عاملی نیستی دیگه نه!!!!!!!!!!!!!! (92190)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۲:۱۲
اقاى رويانيان شما حواست به ارباب قبليت باشه،در حد اظهار نظر نسبت به اقاى روحانى نيستيد (92205)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۰۶:۴۳
مگه تو چکاره ای؟ ارباب رویانیان مردمند. کمی انصاف. (92322)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۰۶:۵۱
شماها که برعلیه رویانیان جبهه گرفتید پرسپولیسی نیستید بلکه یک مشت اس تق لالی هستین که میخواهید از آب گل آلود ماهی که نه نهنگ بگیرید! شما بهتره برید با نکونام میهن فروش دمخور باشید که دارد میرود لیگ امارات((لیگ خلیج ع ر ب ی)). آبیه آبلیمو!!! (92323)
مهرداد کریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۲:۳۴
خودزنی نکن سرهنگ !!! این آتش از زمان مدیریت شما بر پا شد . چرا قبل از شما خبری از این جنجال ها نبود . ما نوکر نمی خواهیم حالیته ؟ دولت روحانی هم اگر در اسرع وقت استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی بدهد بزرگ ترین خدمت را به فوتبال مملکت کرده است . (92217)
هیراد
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۰۷:۱۲
شما ظاهرا یا مشکل فراموشی داری یا تازه دو ساله طرفدار پرسپولیس شدی که میگی مشکلات رو رویانیان شروع کرده. فراموش کردین مدیرعامل های قبلی چه بلاهایی سر پرسپولیس آوردن؟ حالا هم که به قول دایی، رویانیان جا افتاده و زحماتی که کشیده قراره نتیجه بده میکوبینش. (92328)
سعید آقا
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۳:۰۹
ایول! حال کردم!
دوستان هی میگن مدیر ورزشی باید باشه سجادی ورزشیه چه گلی به سر ما زده جز اینکه پرسپولیس رو نابود کرده؟!
عابدینی مافیایی چیکار کرده برای تیمها غیر از اینکه همشون سقوط کردن؟!
این دولت میخواد همه چیز رو ویران کنه تحویل دکتر روحانی بده خدا رحم کنه!!!
اون از سینما اینم از پرسپولیس... (92241)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۳:۱۳
آقای رویانیان شما باید برید دیگه هشت سال زمامداری شما گذشت بهتره خودتونو به ورزش نچسبونید (92243)