کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

20 نفر در حمله لاس‌وگاس کشته شدند

10 مهر 1396 ساعت 13:33

گروه بين‌الملل: تعداد کشته شدگان درحمله امروز به لاس وگاس به بیست نفر افزایش یافته است.


در توئیتر پلیس و مقامات امنیتی آمریکایی حاضر در محل، اعلام کردند در تیراندازی در منطقه ای در لاس وگاس، دست کم 20 نفر کشته و بیش از 100 تن دیگر زخمی شده اند. پليس لاس وگاس از کشته شدن فرد مسلح در طبقه 32 ساختمان يک هتل خبر داد. آسوشیتدپرس همچنین به نقل از کلانتر لاس وگاس گفت افسران پلیس آمریکا، فرد مسلح را در طبقه 32 هتلی که روبرو محل برگزاری کنسرت قرار داشت کشته اند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان هم درخبری فوری وبه نقل از مقامات پلیس لاس وگاس گزارش داد: درحادثه تیراندازی حداقل 20 نفر کشته و بیش از 100 تن دیگر مجروح شدند.

این شبکه تلویزیونی روزدوشنبه افزود: مقامات پلیس درحال حاضر به دلیل انجام تحقیقات قادر به اعلام دقیق شمار مجروحان و کشته شدگان حادثه تیراندازی نیستند. بنابراین گزارش، یک مقام پلیس لاس وگاس دریک کنفرانس خبری گفت: تیراندازی از طبقه سی و دوم هتل 'مندالای بی' (Mandalay Bay) صورت گرفته و نیروهای پلیس فرد ضارب را کشتند. وی یکی از ساکنان محلی است و نامش فاش نشده است، اما پلیس به دنبال همدست وی یک زن آسیایی تبار است. سی ان ان وقوع این تیراندازی را حدود ساعت 22:00 شب به وقت محلی در لاس وگاس که بر روی تماشاگران یک کنسرت موسیقی روی داد، اعلام کرد.


کد مطلب: 137602

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/137602/20-نفر-حمله-لاس-وگاس-کشته-شدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir