کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دستگیری خانم دکتر قلابی در نازی آباد

10 مهر 1396 ساعت 16:02

گروه حوادث: منشی مطب دندانپزشکی که خودش را دکتر دندانپزشک معرفی کرده و در خیابان مدائن نازی آباد اقدام به طبابت می‌کرد با زیرکی یکی از مراجعان و شکایت وی به پلیس، دستگیر شد.


به گزارش فارس، در مورخه 22 شهریور 1396 خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 130 نازی آباد اعلام کرد که جهت ترمیم دندانش به یک دندانپزشکی در نازی آباد – خیابان مدائن رفته است اما بواسطه نوع رفتار این خانم دندانپزشک، بدون آنکه اجازه کار بر روی دندان هایش را بدهد از مطب خارج شده و گمان می کند که این خانم اصلا هیچگونه تخصصی در زمینه دندانپزشکی ندارد.
 
دستگیری خانم دکتر قلابی در نازی آباد
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع غصب عناوین و جعل عنوان پزشکی، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی با مراجعه به مطب دندانپزشکی مورد نظر در طبقه دوم یک ساختمان تجاری، از خانم دندانپزشک که خودش را بنام دکتر "عاطفه . الف" معرفی می کرد، درخواست پروانه مطب دندانپزشکی و در ادامه مدارک هویتی کردند.در بررسی دقیق مجوز مطب دندانپزشکی و مدارک هویتی ارائه شده از سوی خانم "عاطفه . الف" و در ادامه انجام تحقیقات پلیسی، کارآگاهان پایگاه هفتم اطلاع پیدا کردند که مجوز و مدارک ارائه شده به آنها واقعا متعلق به یک پزشک خانم بنام "عاطفه . الف" است که توسط خانم حاضر در مطب شخصی بنام "سمیه . ع" ( 35 ساله ) جعل شده است.

با احراز موضوع غصب عناوین و جعل مدارک پزشکی، خانم "سمیه . ع" دستگیر و در بازرسی از مطب دندانپزشکی محل فعالیتش تعداد زیادی سربرگ های پزشکی مسروقه متعلق به خانم دکتر "عاطفه . الف" بهمراه تصاویر مدارک هویتی و همچنین مهر پزشکی تهیه شده بنام ایشان، کشف و توقیف شد.با شناسایی خانم دکتر عاطفه . الف که متهم پرونده با سوء استفاده از مدارک پزشکی ایشان اقدام به تأسیس مطب برای خودش کرده بود، تحقیقات از ایشان در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.خانم دکتر "عاطفه . الف" پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با متهم ( سمیه . ع) بلافاصله وی را مورد شناسایی قرار داد و عنوان داشت: خانم "سمیه . ع" پیس از این به عنوان منشی و دستیار پزشک، نزد بنده کار می کرد.

خانم دکتر در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در طول مدت چند ماهی که تحت مراقبت های پزشکی جهت تولد فرزندم قرار داشتم، به پیشنهاد پزشک و اعضای خانواده ام قرار بر آن شد که تا زمان تولد فرزندم استراحت نمایم؛ پس از تولد فرزندم و به جهت مراقبت از وی، این روال همچنان ادامه پیدا کرد؛ طی این مدت بنده هیچگونه فعالیت در زمینه دندانپزشکی نداشته ام.متهم پرونده (سمیه.ع) که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: با همدستی همسرم و پس از سرقت مجوز پزشکی، مدارک هویتی و سربرگ‌های پزشکی خانم دکتر، اقدام به تهیه یک مهر پزشکی بنام ایشان کرده و در ادامه مطب دندانپزشکی را در نزدیکی محل سکونتمان براه انداختیم؛ طی این مدت از افرادی که به مطب مراجعه می کردند، مبالغ مختلفی از 200 تا 700 هزار تومان را به بهانه های مختلف دریافت می‌کردم.

سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی با اشاره به دستگیری همسر متهم بنام محمود ص ( 40 ساله ) عنوان داشت: در ادامه تحقیقات، تعدادی از شکات پرونده شناسایی و به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدن؛ همچنین شکایت خانم دکتر "عاطفه.الف" نیز به همراه شکایت وزارت بهداشت اخذ شد و متهمین با قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


کد مطلب: 137614

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/137614/دستگیری-خانم-دکتر-قلابی-نازی-آباد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir