به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۱۳۷۶۱۶

ثبت‌شرکت،‌کارآفرینی‌و‌سرمایه‌گذاری‌در‌گرجستان

اگر شما نیز از آن دسته افراد جویا در حوزه صنعت، کارآفرینی و یا سرمایه گذاری باشید ممکن است نام کشور گرجستان را در سالهای اخیر شنیده باشید زیرا بسیاری معتقد هستند گرجستان و پایتخت آن یعنی تفلیس دورنمائی شبیه به دبی در امارات را خواهد داشت .
 چند سالیست گرجستان بعنوان یک مقصد مناسب برای گردشگران و سرمایه گذاران ایرانی مورد توجه است و ما در این نویسه قصد داریم در خصوص این کشور اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا اگر قصد ثبت شرکت در گرجستان و سرمایه گذاری در گرجستان را دارید اطلاعات دقیق تری در این مورد کسب نمائید .
 
گرجستان از کشورهایی است که در هر دو قارهٔ آسیا و اروپا قرار داشته و یکی از اهداف مقامات سیاسی تفلیس پایتخت گرجستان، عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو است؛ که گرجستان در حال حاضر عضو ناظر در اتحادیه اروپا و ناتو می‌باشد و همکاری‌های زیادی با این دو سازمان دارند لازم است ذکر شود که کلیه قوانین گرجستان مانند قوانین اتحادیه اروپا است.

این کشور بعنوان یک کشور با تاریخ دیرینه اکنون پس از عبور از جنگی که با نام اوستیای جنوبی 2008 شناخته می شود بعنوان یک مقصد مناسب برای گردشگری در کل دنیا شناخته شده و سالانه تعداد زیادی گردشگر به این کشور سفر می کنند، علاوه بر موضوع توریسم و گردشگری، گرجستان مورد توجه بسیاری از کارآفرینان و سرمایه گذاران قرار گرفته است، بطوری که طبق آمار رسمی در سال 2016 جمعیتی بالغ بر 5 میلیون نفر به گرجستان سفر نموده اند .
 
 
 
اما موضوع ثبت شرکت در گرجستان، فن آفرینی و سرمایه گذاری در گرجستان دلیلی شده بر اقامت افراد جدید در این کشور و سرمایه گذاری های متعدد در تفلیس .
 اما کارشناسان حقوقی شرکت سام جورجیا (یک شرکت حقوقی ایرانی معتبر با بیش از 8 سال تجربه در انجام امور حقوقی در گرجستان) معتقدند که سرمایه گذاری در اموری همانند ساخت و ساز، کشاورزی و دامپروری، رستوران داری، پرورش ماهی و اموری مانند بسته بندی سرمایه گذاری هائی است که در گرجستان و تفلیس اکثراً مناسب بوده و آینده روشنی را خواهند داشت و کارشناسان این شرکت معتبر حقوقی بر این باور هستند که ثبت شرکت و اخذ اقامت گرجستان برای این دسته از افراد ممکن خواهد بود.
 
کارشناسان سام جورجیا در خصوص موضوع سرمایه گذاری پیشنهاد می کنند که قبل از هر گونه اقدام لازم است در خصوص موضوع سرمایه گذاری تحقیق شود، بدین منظور پیشنهاد می نمایند که با مراجعه به کانال این شرکت به آدرس https://t.me/samigeorgia اطلاعات کاملی را در مورد گرجستان و تفلیس بدست آورند و پس از آن حتمن سفری به تفلیس پایتخت این کشور داشته باشند تا از نزدیک وضعیت این کشور را ملاحظه نمایند. همچنین سام جورجیا پیشنهاد می دهد برای کیفیت بهتر تحقیقات از کارشناسان حقوقی این شرکت مشاوره رایگان بگیرند .
 
اقامت گرجستان
اگر از آندسته از افرادی هستید که گرجستان را محیطی مناسب برای سرمایه گذاری دیده اید و به دنبال بررسی شرایط اقامت گرجستان هستید کارشناسان سام جورجیا پیشنهاد ثبت شرکت برای شما را دارند که پروسه آن یک روز کاری است و مراحلی ا جمله ثبت شرکت، اخذ کد مالیاتی و ایجاد دستگاه آپارات مالیاتی، گرفتن مهر شرکت و کلیه امور مربوط به ایجاد یک شرکت رسمی و قانونی را در پیش خواهد داشت و پس از ثبت شرکت می توانید درخواست اقامت خود را به اداره ثبت شرکت و مهاجرت گرجستان تسلیم نموده تا درخواست شما را مورد بررسی قرار دهند.


 
در انتها پیشنهاد می نمائیم به منظور دریافت مشاوره در خصوص سرمایه گذاری و فن آفرینی در گرجستان و یا انجام هرگونه امور حقوقی به شرکتهای معتبر نظیر سام جورجیا مراجعه نمائید و بصورت حرفه ای امور حقوقی خود را به صورت منظم پیش ببرید .
 


سام جورجیا بعنوان یک شرکت معتبر و البته با تجربه در زمینه امور ثبت شرکت، اخذ اقامت، خرید خانه، اخذ پذیرش تحصیلی، مشاوره در زمینه امور ساخت و ساز در گرجستان بعنوان وکلای حرفه ای حقوقی برای امور فوق پیشنهاد می گردند .
 
اطلاعات شرکت سام جورجیا به قرار زیر است :
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امور مختلف در گرجستان، می توانید به کانال تلگرام شرکت سام جورجیا به آدرس : https://t.me/samigeorgiaمراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های زیر با مشاوران مجرب این شرکت تماس برقرار نمائید:
 
تماس با مدیر توسعه اقتصادی سام جورجیا ( مهندس سعید درویشی ) – مشاوره های اقتصادی
 ۰۰۹۹۵۵۹۷۷۰۱۹۳۴   ( آقای سعید درویشی ) دارای تلگرام – واتس آپ و آیمو

 تماس با مدیر عامل شرکت سام جورجیا ( مهندس محمد خالقی )
 ۰۰۹۹۵۵۷۱۷۴۳۶۳۶   ( آقای محمد خالقی ) دارای تلگرام – وایبر و آیمو
 
تلفن ثابت دفتر سام جورجیا در تفلیس :
۰۰۹۹۵-۳۲-۲۱۸۱۵۵۰
 ۰۰۹۹۵ کد گرجستان – ۳۲ کد شهر تفلیس – ۲۱۸۱۵۵۰ )شماره دفتر سام جورجیا(
 ساعات تماس ۱۱ الی ۱۸ به وقت تهران )به جز روز یکشنبه(
 
 اکانت اسکایپ شرکت سام جورجیا :
samgeorgiaco
 
ایمیل شرکت سام جورجیا :
samgeorgiaco@gmail.com
 
صفحه اینستاگرام شرکت سام جورجیا :
www.instagram.com/samgeorgiaco