به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۱۳۷۷۷۱
در نخستین دیدار تدارکاتی خود در راه جام‌جهانی

پیروزی تیم ملی ایران برابر توگو

گروه ورزشي: تیم ملی ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در راه جام‌جهانی ۲۰۱۸ مقابل توگو به برتری رسید.
پیروزی تیم ملی ایران برابر توگو
یم ملی فوتبال ایران بعد از صعود به جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 امشب (پنجشنبه) در نخستین دیدار تدارکاتی خود برای حضور در این رقابت‌ها به مصاف توگو رفت که این بازی با برتری 2 بر صفر تیم ملی کشورمان به پایان رسید. گل‌های تیم ملی را کریم انصاری‌فرد در دقایق 51 و 60 به ثمر رساند. حامد لک، احسان حاج‌صفی( از دقیقه 46 - سعید آقایی)، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان ( از دقیقه 74- سیدجلال حسینی)، احمد عبدالله‌زاده ( از دقیقه 74 - وحید امیری)، وریا غفوری، سعید عزت‌اللهی( از دقیقه 46 - امید ابراهیمی)، مهدی ترابی( از دقیقه 77 - اکبر ایمانی) ، سامان قدوس ( از دقیقه 62- رضا قوچان‌نژاد)، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد؛ 11 بازیکن کی‌روش در این دیدار بودند.

ملی پوشان ایران که قصد داشتند از فرصتی که کی روش به آنها داده استفاده کنند، از همان ابتدا تلاش کردند خود را به دروازه حریف نزدیک کنند اما در تمام طول نیمه اول هر چند تیم برتر میدان بودند اما نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کنند. با شروع نیمه دوم تیم ملی ایران نمایش بهتری داشت و مسنجم تر از قبل برای رسیدن به دروازه حریف کار کرد و چند دقیقه بعد از شروع نیمه دوم روی شوتی که سامان قدوس به سمت دروازه حریف زد و دروازه بان برگشت داد، کریم انصاریفرد با یک بغل پا دروازه را باز کرد. در دقیقه ۵۹ بازهم این کریم انصاریفرد بود که درون محوطه جریمه پاسی که امید ابراهیمی برای او ارسال کرده بود را به گل دوم تبدیل کرد. 

بعد از این گل توگویی ها کمی بهتر از قبل حرکت کردند و چند دقیقه ای را روی دروازه ایران فشار آوردند اما دفاع خوب ملی پوشان کشورمان که روزبه چشمی نقش پررنگی در آن داشت اجازه نداد این تیم آفریقایی به گل برسد. در دقایق پایانی با تعویض هایی که کی روش انجام داد ملی پوشان کشورمان نمایش روانتری داشتند و با آرامش بیشتری توپ را به گردش درآوردند و در نهایت موفق شدند گام اول برای برنامه بلند مدت آماده سازی جام جهانی را محکم بردارند. تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی خود روز ۱۸ مهرماه در شهر کازان به مصاف تیم ملی روسیه خواهد رفت.