کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه «سریع و خشن 9» در سال 2020

15 مهر 1396 ساعت 17:32

گروه فرهنگی: Universal تاریخ انتشار Fast & Furious 9 را به دهم آپریل ۲۰۲۰ موکول کرد که تاریخ انتشار قبلی انیمیشن Trolls 2 بود. این انیمیشن قرار است دو ماه زودتر از آن چه قبلا برنامه ریزی شده بود، در روز ولنتاین آن سال، منتشر شود.


آینده‌ی فرانچایز Fast & Furious «سریع و خشن» در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در حالی که برنامه رسمی Universal این است که دو فیلم Fast & Furious «سریع و خشن» اصلی دیگر منتشر کند و سه‌گانه‌ای که با The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» شروع شده است را به پایان برساند و فرانچایز را خاتمه دهد، اما چندین گزارش‌ از وجود یک آسپین آف شامل شخصیت‌های دواین راک جانسون ( Dwayne ‘The Rock’ Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) (لوک هابز و دکار شاو) که بعد از The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» تولیدش را شروع شده است وجود دارد.حال نیز فیلم اصلی بعدی در سری Fast & Furious «سریع و خشن» یک سال به عقب رانده شده است، آیا این به این معنی است که اسپین آف راک و استاتهام قبل از آن و در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد؟

به گفته‌ی Variety، استودیوی Universal هنوز توضیحی رسمی درباره‌ی تغییر تاریخ انتشار فیلم از ۱۹ آپریل ۲۰۱۹ به ۱۰ آپریل ۲۰۲۰ نداده است. با اینکه احتمال دارد که این کار برای ایجاد فضا برای اسپین آف راک بوده است. اما فاکتورهای دیگری وجود دارد که می‌تواند دلیل این تغییر باشد. با اینکه راک و وین دیزل (Vin Diesel) بنا به گزارش‌ها به قسمت نهم برخواهند گشت (و مشکلاتی که هنگام ساخت The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» داشته‌اند را پشت سر گذاشته‌اند) اما آن‌ها تنها بازیگران بلند مدت سری هستند که به طور حتمی در قسمت نهم حضور خواهند داشت. میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) گفته است او به نهمین فیلم Fast & Furious «سریع و خشن» برنمی‌گردد مگر اینکه دیگر ستاره‌های زن سریال نقش‌های مناسب‌تری داشته باشند و وین دیزل نیز علنا از این کار حمایت کرده است. همچنین برگشتن کارگردان The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» برای کارگردانی قسمت بعدی نامشخص است.

با نبود کارگردان و اعلام ناامیدی بازیگران Fast & Furious «سریع و خشن» از مدیریت نوآوری سری، ممکن است هدف Universal از به تاخیر انداختن Fast & Furious 9 «سریع و خشن ۹» این بود که فضای کافی برای حل مشکلات پشت صحنه قبل از شروع تولید فیلم ایجاد کند. با اینکه نقدها برای The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» مانند فیلم‌های قبلی سری خوب نبودند اما فیلم همچنان مورد قبول واقع شد و به فروش جهانی ۱٫۲۴ میلیارد دلار جهانی دست یافت. تنها به این دلیل، این موضوع که Fast & Furious 9 «سریع و خشن ۹» ساخته خواهد شد تقریبا قطعی است.


کد مطلب: 137879

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/137879/عرضه-سریع-خشن-9-سال-2020

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir