به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۱۳۸۰۹۵
کارشناسان آی‌کیو:

ترامپ در تست هوش مغلوب می‌شود

گروه بین الملل: رئیس‌جمهور آمریکا، وزیر امور خارجه خود را به یک مبارزه هوشی دعوت کرده اما کارشناسان مسائل مربوط به آی‌کیو معتقدند که این ایده خوبی نیست.
ترامپ در تست هوش مغلوب می‌شود
به گزارش روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه اخیر خود با مجله فوربس به گزارشاتی مبنی بر اینکه رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه دولتش در جریان یکی از نشست‌های پنتاگون، ترامپ را یک آدم کم عقل و احمق خطاب کرده واکنش نشان داد و از تیلرسون انتقاد کرد. این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا وقوع چنین اتفاق و مطرح شدن چنین اظهاراتی را رد کرده است. با این حال در هفته‌های اخیر تنش‌ها میان ترامپ و تیلرسون شدت گرفته و برخی می‌گویند که تیلرسون قصد دارد از سمت خود استعفا دهد.

ترامپ در این مصاحبه گفت: فکر می‌کنم اینها یک مشت اخبار جعلی و دروغ هستند اما اگر تیلرسون حقیقتا این اظهارات را مطرح کرده باشد فکر می‌کنم که بهره هوشی ما باید در قالب تست هوش با یکدیگر مقایسه شود و می‌توانم به شما بگویم که برنده این تست هوش چه کسی خواهد بود! جوئل اشنایدر، یکی از اساتید دانشگاه تمپل که سنجش هوش را مطالعه می‌کند، گفت: من نیز می‌توانم به شما بگویم که چه کسی پیروز این رقابت خواهد بود! وی در مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت با اشاره به تجارب پیشین رکس تیلرسون به عنوان مدیرعامل شرکت اکسون موبیل گفت: من بر روی تیلرسون شرط می‌بندم. کمپانی‌های بزرگ همچون اکسون موبیل عمدتا توسط افراد کم هوش اداره نمی‌شود. در همین حال یکی دیگر از کارشناسان مسائل مربوط به آی‌کیو گفت: احتمالا ترامپ از یک بهره هوشی متوسط برخوردار است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: دونالد ترامپ