به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۱۳۸۲۵۰

درخشش انصاري‌فر و مسعود شجاعي

گروه ورزشي: چهار بازی بدون پیروزی برای المپیا کوس کافی بود تا آنها ديشب با درخشش کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایرانی که دوباره در ترکیب تیم جای گرفته بود ، پانیونیوس رو در یک بازی مهیج شکست دهند .
درخشش انصاري‌فر و  مسعود شجاعي
به گزارش "ورزش سه"، انصاری فرد که به ورزشگاه تیم سابق خود بازگشته بود در ملاقات با دو بازیکن هموطن احسان حاج صفی و مسعود شجاعی درخششی حداکثری داشت و مورد  تشویق هواداران پانیونیوس قرار گرفت. المپیاکوس با سرمربی جدیدش در غیاب دو بازیکن اصلی با دو تغییر اضافی تاکتیکی و حضور انصاری‌فرد پا به میدان گذاشت، جایی که کریم به عنوان مهاجم نوک جلوتر  از سبا، فورتونیس و پدرو بازی می‌کرد. در تیم پانیونیوس هم، مسعود شجاعی رل هافبک ازاد را داشت و حاج صفی به دفاع چپ برگشته بود. پانیونیوس  خیلی زود با گل دقیقه 3 از میهمان  پیش افتاد اما المپیا این گل خورده را با پنالتی سیسه پاسخ داد و بعد نوبت کریم انصاری‌فرد بود. او گل اول خود را در دقیقه 37 با فراری به پشت دفاع حریف به ثمر رساند. گلی که البته بابتش شادی نکرد تا نشان بدهد احترامی ویژه برای تیم سابقش قائل است.
 
کریم سپس در دقیقه 34 روی یک ریباند از فاصله نزدیک دومین گل خودش را هم زد تا بازی پیش از نیمه اول 3-1 شود . اما پانیونیوس جنگجو با بازیکنان ایرانی اش مقابل حریف نامدار کم نیاورد . آنها در نیمه دوم به محض تعویض انصاری فرد ابتدا با پنالتی چیپ شجاعی (82) و بعد با پاس عالی حاجی صفی و ضربه  درمیشای (84) بازی را مساوی کردند و درحالی که همه در اوج هیجان بودند با تصمیم عجیب داور مغلوب حریف شدند. داور در دقیقه 85 یک برخورد ساده در محوطه جریمه را پنالتی اعلام کرد تا فورتونیس گل چهارم تیم میهمان را بزند. اما صحنه جنجالی بازی در دقیقه 90+4 رخ داد وقتی داور خطای آشکار مدافع المپیا روی حاج صفی را ندید تا با دزدیدن یک پنالتی مسلم ، مدافع عنوان قهرمانی لیگ با 3 امتیاز به خانه برگردد و از بحران بیرون بیاید.
 

 وبسایت گاتزتای یونان در پایان این مسابقه پرماجرا به صورت جداگانه درباره  کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی پرداخته که با بازوبند کاپیتانی تیمش امروزهم موثر بود. انصاری فرد امروز از فرصتی که سرمربی جدید به وی داده بود نهایت استفاده را برد . چیزی که درباره او مورد توجه قرار گرفته احترام خالصانه اش به تیمی است که وی را به یونان معرفی کرد. گاتزتا عقیده دارد اگر مسعود روی اوج نباشد تیم پانیونیوس هم قادر به پیروزی نیست اگرچه آنها باید از داور گله مند باشند که خطای مسلم روی حاج صفی را در محوطه جریمه نادیده گرفت. خطایی که می توانست مسعود را هم دو گله کند .