به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۱۳۸۲۷۸

وقتی آیفون در جیب مدیرعاملش جا نشد!

گروه اقتصادی: دانشگاه آکسفورد در نشست تیم کوک مدیرعامل اپل صحنه‌ای را شکار کرده‌اند که گوشی آیفون ایکس وی از جیب شلوارش بیرون زده است.
 وقتی آیفون X در جیب مدیرعامل اپل جا نمی‌شود
به نقل از بیزینس اینسایدر، گوشی آیفون ایکس جدیدترین محصول شرکت اپل است که کمتر از یک ماه دیگر در تاریخ 3 نوامبر به بازار خواهد آمد اما تیم‌ کوک مدیرعامل اپل در حال حاضر از این گوشی استفاده می‌کند و در نشست وی در دانشگاه آکسفورد انگلیس، این گوشی از جیب شلوار او بیرون زد و دانشجویان این صحنه را شکار کردند.در تمام زمان برگزاری نشست این آیفون عرضه نشده در حال خارج شدن از جیب مدیرعامل اپل بود تا اینکه در نهایت به طور کامل از جیب وی خارج شده و روی مبل افتاد.اپل در آیفون ایکس بالاخره دکمه‌ی هوم را به طور کامل از دستگاه حذف کرده و فناوری حسگر اثر انگشت با فناوری جدیدی به نام Face ID(تشخیص چهره) جایگزین شده است و کابران می‌توانند با نگاه کردن به آیفون، قفل آن را باز کنند. دوربین آیفون ایکس نیز یک دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و دارای لرزشگیر اپتیکال است.

ظاهر آیفون ۸ بسیار شبیه به آیفون ۷ است، اما این بار پنل پشتی آن تماما شیشه‌ای است و در سه رنگ نقره‌ای، طوسی و رزگلد ظاهر شده است. آیفون ۸ دارای قابلیت شارژ بی‌سیم است که با قرار دادن دستگاه روی پد شارژ کار می‌کند. مانند آیفون ۷، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون حذف شده اما به واسطه شارژ بی‌سیم، می‌توان به صورت همزمان در عین شارژ گوشی، از هدفون استفاده کرد.نمایشگر آیفون ۸، از فناوری True Tone که برای نخستین بار در آیپد مورد استفاده قرار گرفته بود، بهره می‌برد که می‌تواند به صورت خودکار با نور محیط و دما تطبیق یابد و رنگ‌هایی دقیق‌تر را نمایش دهد.آیفون ۸ دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است و همچنین از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. آیفون ۸ پلاس هم دارای دو سنسور برای دوربین دوگانه‌اش است و در نور کم عملکرد بهتری نسبت به گذشته دارد. آیفون ۸ پلاس همچنین از دوربین دوگانه‌اش برای «نورپردازی پرتره» استفاده می‌کند که موجب تنظیم نور محیط در زمان ثبت تصاویر پرتره می‌شود.
برچسب ها: آیفون موبایل