کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قتل جنجالی یک کودک در دزفول

24 مهر 1396 ساعت 11:11

گروه حوادث: فرمانده انتظامی دزفول جزئیات مرگ کودک خردسال در حادثه تیراندازی شب گذشته كه بازتاب وسيعي در بين مردم اين شهرستان داشته را تشریح کرد.


سرهنگ علی الهامی اظهار کرد: در پی مطالبه شهروندان یکی از محلات شهر دزفول از لوث فروشندگان موادمخدر و افراد شرور، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. پس از بررسی‌های لازم و اخذ حکم قضایی اجرای طرح پاکسازی محله مورد به اجرا گذاشته شد. در حین اجرای طرح پاکسازی، افراد شرور به محض رویت ماموران جهت فراری دادن فروشندگان موادمخدر با ماموران درگیر شدند. عوامل انتظامی با توجه به شرایط عملیات، پس از تعقیب و گریز متهم، جهت دستگیری فرد شرور و فروشنده مواد مخدر اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودروی متهم در حال فرار می‌کنند که متاسفانه تیر پس از برخورد با خودرو، کمانه کرده و به کودک خردسال اصابت می‌کند.


فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه ماموران به محض مطلع شدن از تیر خوردن کودک خردسال وی را به بیمارستان منتقل کردند، افزود: علیرغم سرعت عمل ماموران در انتقال مجروح به بیمارستان، متاسفانه کودک خردسال به علت جراحت وارده در بیمارستان فوت می‌کند.سرهنگ الهامی در خاتمه با بیان اینکه علت تیرخوردگی کودک از سوی پلیس در دست بررسی است، افزود: پاکسازی مناطق و محله‌های آلوده به مواد مخدر و افراد شرور در دستور کار پلیس قرار دارد و تا رضایت قطعی شهروندان حاصل نشود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.


کد مطلب: 138315

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/138315/قتل-جنجالی-یک-کودک-دزفول

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir