به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۱۳۸۳۴۷

مسعود شجاعی به تیم ملی بازگشت

گروه ورزشی: مسعود شجاعی بعد از مدت ها دعوت نشدن به تیم ملی به خاطر بازی برابر نماینده اسراییل، مجوز بازگشت تیم ملی را به دست آورد.
مسعود شجاعی - لژیونر ایرانی تیم پانیونیوس ایران به خاطر بازی تیم مكابی اسراییل در چارچوب مسابقات لیگ اروپا با مشکلاتی مواجه شده بود و علاوه بر دعوت نشدن به تیم ملی، نام این بازیکن از سوی صدا و سیمای ایران هم حذف شد. دامنه مشکلاتی که برای شجاعی به وجود آمده تا دعوت نشدن به تیم ملی فوتبال هم ادامه داشت او در بازی های رسمی تیم ملی برابر سوریه و کره جنوبی و دیدارهای دوستانه برابر توگو و روسیه حضور نداشت. در نهایت بعد از گذشت حدود دو ماه از آن بازی، مشکلات شجاعی حل شده و فدراسیون فوتبال توانسته مجوز بازگشت این بازیکن به تیم ملی را هم دریافت کند.
 
بعد از این اتفاق، در روزهای گذشته، برنامه های مختلف صدا و سیما مانند فوتبال 120، گزارش ورزشی و همچنین رادیو جوان هم به پوشش اخبار مربوط به شجاعی پرداختند و امشب هم برنامه نود بعد از مدت های مدیدی، اخبار این بازیکن را پخش می کند. با حل شدن مشکلات، شجاعی در اردوی بعد تیم ملی هم حضور خواهد داشت و کاپیتان تیم ملی بار دیگر برای جام جهانی 2018 آماده می شود. شجاعی چند روز قبل در دیدار تیمش برابر المپیاکوس یونان هم علاوه بر بستن بازوبند کاپیتانی موفق به گلزنی شد.