به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۱۳۸۹۳۶
دوربین‌های برنامه های تولیدی سیما پشت درهای آزادی ماندند!

حاشیه های داربی 85 پایتخت

گروه ورزشی: مسئولان سازمان لیگ اجازه ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه آزادی را ندادند تا کماکان روی حرف خود باقی بمانند.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی هشتاد و پنجم پایتخت از ساعت ۱۶:۴۰ رو در روی هم قرار می‌گیرند. هواداران هر دو تیم از ساعات اولیه صبح امروز راهی ورزشگاه آزادی شده‌اند و تا حدودی خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی با ترافیک مواجه شده است.

به  دلیل ازدحام مقابل درب‌های ورودی ورزشگاه برخی از تماشاگران ماشین‌های‌شان را بیرون از ورزشگاه پارک کرده‌اند تا هر چه‌ زودتر خودشان را به داخل ورزشگاه برسانند.

علی‌رغم خلوت بودن درب اصلی ورزشگاه آزادی خودروهای زیادی به پارکینگ‌های این ورزشگاه مراجعه کرده‌اند که همین موضوع موجب ایجاد ترافیک در خیابان چوگان یا خیابان غربی استادیوم شده است.  خیابان شرقی این ورزشگاه با ترافیک روانی همراه است. با این وجود هواداران بدون مشکل وارد ورزشگاه می‌شوند.

در حال‌ حاضر چیزی کمتر از ۱۰ هزار نفر  در ورزشگاه آزادی حضور دارند که تعداد هواداران پرسپولیس بیشتر از هواداران استقلال است.  مسئولان و کارکنان ورزشگاه نیز در فاصله چهار ساعت تا شروع بازی در حال‌ آماده سازی چمن و تابلوهای تبلیغاتی در کنار زمین هستند.

ساعاتی  قبل از این بازی داربی "کوچولوها" بین استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد. طبق دستور سازمان لیگ فوتبال کماکان دوربین‌های برنامه‌های فوتبالی سازمان صدا و سیما اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را به دست نیاوردند و گزارشگر این برنامه‌ها  بدون تصویربردارشان وارد ورزشگاه شدند.

روز گذشته نیز در نشست خبری برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر اجازه تصویربرداری به نمایندگان این برنامه‌های فوتبالی  داده نشد. زمانی که تعدادی از اعضای کانون هواداران پرسپولیس قصد داشتند پرچم بزرگی را وارد ورزشگاه کنند، دو لیدر این باشگاه با یکدیگر درگیر شدند. درگیری این دو نفر در ابتدا لفظی بود و درحالی که شدت می‌گرفت با دخالت عوامل انتظامی ختم به خیر شد.

با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال، پیش از آغاز داربی امروز پایتخت، از خانواده شهید مهدی مجد رضایی از پرسپولیس، شهید ناصر کاظمی از استقلال و شهید حسن غازی از سپاهان تقدیر خواهد شد. 
مرجع : ایسنا
برچسب ها: دربی پایتخت