به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۱۳۹۲۶
سرانجام نکونام در استقلال ماندنی شد

حاج‌فتل‌می‌خواهد بخوابدوتادوماه بلندنشود!

گروه ورزشي: در آخرین نشستی که با حضور دکتر فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و جواد نکونام برگزار شد، به واسطه توافقات مالی که صورت گرفت این بازیکن برای یک فصل دیگر در استقلال ماندنی شد.
حاج‌فتل‌می‌خواهد بخوابدوتادوماه بلندنشود!
به گزارش سایت باشگاه استقلال، در آخرین نشستی که با حضور فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و جواد نکونام برگزار شد، به واسطه توافقات مالی که صورت گرفت این بازیکن برای یک فصل دیگر در استقلال ماندنی شد. با توجه به قرارداد ۲ ساله ثبت شده این بازیکن در فدراسیون فوتبال، وی دیگر نیازی به ثبت قرارداد دوباره ندارد. نکونام در حالی در استقلال ماندنی شد که امروز به همراه دو تن از نمایندگان باشگاه تراکتورسازی در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود.

فتح‌الله‌زاده می‌خواهد بخوابد و تا دو ماه بلند نشود!

علی فتح‌الله‌زاده پس از بسته شدن پرونده‌ جذب بازیکنان استقلال آرزو کرد برای پرداخت مطالبات بازیکنان روسیاه نشود. مدیرعامل باشگاه استقلال پس از توافق با جواد نکونام و تکمیل فهرست بازیکنان این تیم در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ما با نکونام قرارداد دو ساله داشتیم که سرانجام امروز پس از توافق با نکونام، او یک سال دیگر در استقلال ماندنی شد.

وی اضافه کرد: ما سال گذشته با نکونام قراردادی دو ساله امضا کرده بودیم،‌ اما توافق مالی صورت نگرفته بود که امروز این کار انجام شد. نکونام برای ماندن در استقلال در ابتدا ۲۰۰- ۳۰۰ میلیون تومان می‌خواست که به دلیل مشکلات مالی از پرداخت آن عاجز بودیم، اما پس از جلسه‌ای که با علی کفاشیان‌ برگزار کردیم، قرار شد از محل درآمدهای باشگاه استقلال، پیش پرداخت اولیه نکونام به او پرداخت شود. فتح‌الله‌زاده با بیان این که قرارداد نکونام احتیاج به ثبت در هیات فوتبال ندارد، در رابطه با طولانی شدن پیوستن نکونام به استقلال گفت: مشکلی به جز مسائل مالی در این زمینه وجود نداشت که خوشبختانه امروز پس از توافق مالی نکونام در استقلال ماند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با ابراز رضایت از تیم فصل جدید استقلال، گفت: من در چند سالی که در استقلال بودم هیچ سالی را به اندازه امسال تحت فشار نبودم. امسال شرایط خاص خودش را داشت و با توجه به این که استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و سپس فصل نقل و انتقالات شروع شد باید تیم را جمع و جور می‌کردیم که این فشردگی و همچنین مشکلات مالی سختی‌های زیادی را برای ما به وجود آورده بود. ما هم تیم فصل گذشته را حفظ کردیم و هم بازیکنان خوبی مانند آندرانیک تیموریان، محمد قاضی و پژمان نوری را جذب کردیم. اگر چه در ابتدای فصل نقل و انتقالات به دلیل مسائل و مشکلاتی که برای مدیریت باشگاه پیش آمد کمی عقب افتادیم و دیر شروع کردیم اما خوب تمام کردیم.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: تا الان وزارت ورزش و جوانان تنها یک میلیارد تومان به استقلال کمک کرده است که با همین یک میلیارد تومان تیم ۱۵ – ۱۶ میلیاردی بستیم. از سال گذشته نیز بدهی‌هایی داریم و به بازیکنان بدهکاریم. امیدوارم مقابل بازیکنان رو سیاه نشوم و بتوانم پول‌های آنها را پرداخت کنم. وی با بیان این که خیلی خسته شده است، گفت: واقعا دوران پر فشاری را پشت سر گذاشتم به طوری که می‌خواهم الان بخوابم و تا دو ماه دیگر بلند نشوم!

ایرانداد
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۹:۱۳
این حاج فتل هم برای خودش فیلمی است! هر سال هنگام نقل و انتقالات که میشود این آقا داد و فغانش گوش فلک را پر میکند و میگه وزارت ورزش به ما کمک نمیکنه ولی دست آخر معلوم نیست از کجا پول میاورد!.......................................... (94558)
امرالله
United States
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۹:۱۷
فتح الله اینقدر بازارگرمی نکن آن زمان که باید بدنبال نقل وانتقالات بودی با عوامفریبی و به بهانه استعفا دنبال مدرک گرفتن تو کشور ارمنستان بودی وحالا منت سر هوادار می گذاری که چه؟ (94560)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۲۰:۰۰
تیم نبند
تیم رو ببند و تعطیلش کنین
این فوتبال اعصاب خورد کن وپرخرج
خرج والیبال کنید
خرج بسکتبال وکشتی کنید
خرج ورزش خانم ها کنید
نبند تیم رو ببندش (94568)
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۰۱:۰۴
فکر کردی چرا کفاش خندان دست از فدراسیون فوتبال بر نمیداره؟!! برای اینکه پول مفت من و شماس که اینور اونور میشه و یه مقدار کم، در حد چند میلیارد، میریزه تو جیباشون! نه نه! جوباشون (94663)
خسن
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۲۰:۰۷
قربونم برن همه شون که پول بی زبونِ ما بدبحتها رو هاپولی می کنند، ناز هم می کنن!! بودجه ی استقلال و پرسپولیس و خیلی تیمهای دیگه دولتیه، یعنی از حلقوم من و شما داره کشیده میشه بیرون میره تو جیبِ آقایونِ از ما بهترون! (94571)
بدمک(همیشه پای احمدی نژاد درمیان هست)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۰۱:۰۰
پس اسپانسر بوغه؟تابحال رو لباسای تیما رو دیدی؟این فوتبالیستای بدبخت دیدی چقدر می دوند؟میدونی طول و عرض زمین فوتبال چقدره؟میدونی چقدر مسدوم میشن؟میدونی چقدر فشار روحی روشونه؟اشکال اصلی از مسئولینه چرا فوتبال رو خصوصی نمیکنن؟؟چطور یاد دارن بیمارستان و اتوبوس و ... رو خصوصی کنن (94661)
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۰۱:۱۲
من حاضرم برای یک سال با هرتیمی که باشه قرارداد "یکساله" ببندم. قول میدم تمرینامو برم اما همه یکسالمو ذخیره بشینم و مزاحم کسی نشم. تازه، حاضرم تو هر بازی پول کیک ساندیس همتیمیامم بدم و "فقط" 500،000،000 تومن بگیرم. بعدشم میرم پی کارم.
مرد حسابی!
اگه من حقوق تمام 30سال خدمتمو جمع کنم و چیزی خرج نکنم، بدون احتساب تورم 50درصدی،، میشه 360،000،000 تومن!!!
حرف م.ف.ت که کنتور نمیندازه!!! معلومه صدات از جای گرم در میادا! (94665)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۰۴:۰۷
اولا مصدوم درسته نه مسدوم... بعدشم مصاحبه های اقایون فتح ا... زاده و رویانیان رو اگه در طول فصل بخونی، مبلغ درامدی از اسپانسرها، مجموعا یک میلیارد هم نمیشه... بعدشم میدونی شرایط کار در معدن چجوریه؟ میدونی چه هوایی رو تنفس میکنه؟میدونی چه خطری هر لحظه خودش و یک خانواده رو تهدید میکنه؟ میدونی اخرش حقوقش چقدره؟ میدونی فشار روی همچین پدری چقدر زیاده وقتی که جلوی زن و بچه اش شرمنده میشه از نداری؟ حالا این فشار بیشتره یا فشاری که روی اقای دایی میاد وقتی میگه قیمت خونه 12-15 میلیونه حداقل... و باید حداقل یه جوون 250 متر خونه داشته باشه... مشخصه که از بس فشار روشونه از جامعه فاصله گرفتن... نمیدونن ملت اسیر یه وام دو سه میلیونی هستن... (94688)
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۰۰:۲۱
امروزه الگوهای تعصب تا پول نگیرند قرارداد نمی بنندند. صد شرف دارند آنهایی که اصلا ادعای تعصب ندارند نسبت به اینهایی که ادعای تعصب دارند. آندو...نکونام..انصاریفرد چه بت های شکننده ای هستند (94647)
بدمک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۰۰:۴۸
خرج استقلال کردن یعنی خرج ابروی ایران کردن!یک مقدار از عربا وغربیا یاد بگیرد‏(جز ساموئل بازیکن خارجی استقلال کیه؟‏)‏این که بودجه ی استقلالو با پرسپولیس یکی بدون عدل بی عدلی ست.باکمی فکر مثبت و منفی بدید!‏ حداقل شما عادل باشید. (94656)
خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۰۰:۵۱
اگه اینقدر خرجی که خرج فوتبال شد خرج خروس ها میشود الان خروس ها هم تخم میکردن!‏ (94658)
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ ۰۰:۵۵
فتل خان برای خواب دو سه ماهه زوده
بذار زمستون برسه بعد تخت بگیر بخواب
اونجور خواب به هیکلت هم میاد ، ایول
خوب ز...... (94659)