به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۱۳۹۸۴۴

بی خیال هارپ و بمب! ئی تی در نرود!

بی خیال هارپ و بمب! ئی تی در نرود!
ناصر غضنفری

1. برخی فرمودند زلزله کرمانشاه بر اثر آزمایش هسته ای زیرزمینی ایران بوده است. سوال الف: اگر ایران بمب اتمی داشت چرا برجام را قبول کرد؟
سوال ب: پیش لرزه های این زلزله ناشی از چه بودند؟ نکند بر اثر کشیدن چاشنی بمب های هسته ای!! بوده باشند؟! 

2. فرض کنیم آزمایش هسته ای در کار بوده است. یا کارعراق بوده یا ایران؟ عراق بنده خدا که اصلا در باغ هسته ای نیست. در مورد ایران هم مگر تششعات رادیواکتیو چیزی است که بتوان آنرا از دیگران مخفی کرد؟ منطقه را تا کیلومترها دورتر به خود آغشته می کند و با نمونه برداری از خاک برای اهل فن کاملا قابل تشخیص است. مگر اینکه ایران و عراق نگذارند یک غریبه حتی یک مشت از خاکشان را بردارد!

3. تکنولوژی "هارپ" آمریکا و "سورا" روسیه را هم گفته اند که قدرت ایجاد زلزله در نقاط مختلف دنیا را دارند. برخی می گویند این کار را روسیه انجام داده تا افکار عمومی جهان متاثر شده و حمله ای علیه ایران صورت نگیرد. چون به هر حال تهاجم به کشوری که زلزله ای چنین مرگبار را از سر گذارنده بسیارغیرقابل پذیرش است. بعضی دیگر هم آنرا دسیسه شیطان بزرگ می دانند برای ضربه زدن به دشمن 37 ساله خود!

اما یک سوال. روسیه و آمریکایی که از جنگ احتمالی ایران و عربستان سود فراوان می برند و اتفاقا بر آتش آن هم می دمند تا سیل سلاح های سنگین گرانقیمت خود را به منطقه سرازیر می کنند و با اتکا به گران شدن نفت اقتصاد خود را رونق می دهند؛ چرا باید با این کار نان خود را آجر کنند و رزق مردم خود را ببرند؟ 

4. در این باره البته هنور اتهامی به موجودات فضایی وارد نشده است. اما جا دارد همینجا این کار انجام گیرد. 
" نگذاریم ئی تی فرار کند. مرگ بر اسپیلبرگ"

شرح عکس: ئی تی با پوشش مبدل در حال فرار از دست پلیس مرزی
برچسب ها: زلزله کرمانشاه