به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۱۳۹۸۷

رونمایی از نوه ولیعهد در مقابل بیمارستان

گروه بين الملل: شاهزاده ویلیام و همسرش کیت، از نوزاد خود در مقابل بیمارستان سنت‌مری لندن رونمایی کردند. آنان گفتند هنوز نام پسر خود را انتخاب نکرده‌اند.آنان همراه یکدیگر و در حالی که پسر نوزاد خود را در آغوش داشتند، به بیرون از بیمارستان قدم گذاشتند و دوربین‌های پرشمار رسانه‌ها توانستند برای دقایقی از این عضو جدید خانواده سلطنتی بریتانیا تصویر بگیرند.
رونمایی از نوه ولیعهد در مقابل بیمارستان
این نوزاد نفر سوم در صف جانشینان سلطنت بریتانیا محسوب می‌شود.او روز دوشنبه در بیمارستان سنت‌مری لندن به دنیا آمد. ولیعهد بریتانیا و همسرش کیت در چند جمله کوتاه به سوال‌های خبرنگاران حاضر در مقابل بیمارستان سنت‌مری پاسخ دادند. دوک کمبریج گفت که هنوز برای این نوزاد اسمی نگزیده‌اند. همسر او دوشس کمبریج هم گفت "روزهای خیلی خاصی" است و آنان همان حس و حالی را دارند که هر پدر و مادر دیگری در چنین زمانی دارد.

دوک و دوشس سپس به داخل بیمارستان بازگشتند و بعد دوباره بیرون آمدند و در حالی که نوزاد را در صندلی مخصوص کودک گذاشته بودند، سوار خودرو شدند و با رانندگی شاهزاده ویلیام، به سمت کاخ کنزیزنگتون راه افتادند. دوشس کمبریج در همان بیمارستانی زایمان کرده است که شاهزاده دایانا هر دو پسرش، ویلیام و هری، را در آن به دنیا آورده بود. شاهزاده ویلیام که در نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا خدمت می‌کند، همانند دیگر شهروندان بریتانیا از مرخصی ویژه پدران استفاده کرده است.

اعلامیه تولد فرزند کاترین و ویلیام روی سه‌پایه‌ای مجلل در حیاط جلویی کاخ باکینگهام نصب شده است و گردشگران برای دیدن آن صف کشیده‌اند.این برگه اعلامیه که سربرگ کاخ باکینگهام را دارد، به امضای اعضای اصلی کادر پزشکی رسیده است.مارکوس سچل، پزشک متخصص زنان که سابقا پزشک ملکه بوده، بر این زایمان نظارت داشته است.

ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۳۳
خدا وکیلی عدالت را میبینید؟ واقعا لذت بردم. یک شاهزاده از مرخصی برای زایمان دوشس استفاده میکند. به همین خاطر است که مردم انگلستان به خانواده سلطنتی علاقه دارند و به آنها احترام میگذارند. (95335)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۷:۵۱
چیییییییی میییییییییییگی ؟؟؟ (95411)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۹:۰۴
میییییییییییگگگگگگمممممم عدالت را حال کن فهمیدی چییییییییییی میییییییییییگگگگمممممم!!!؟؟؟؟ (95466)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۸:۳۱
عدالته خوبه اما این شلوغ بازار مسخره هست،خوب اینم یه بچه مثل بقیه بچه ها (95437)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۳:۴۴
كجاش مثل بقيه بچه هاست :ooooooo ناسلامتي عضو خانواده سلطنتيشونه ها !!!
در مورد مرخصي هم واقعا كار جالبي بود ، البته نبايد اينم فراموش كرد كه در اونجا همه زير ذره بين خبرنگاران و اگه كار اشتباهي كنند سريع همه خبردار مي شند براي همين خيلي مراقبا كه كمتر خطا كنن. آزادي بيان و پس از بيان دارن خبرنگاراشون . (95660)
س
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۸:۴۳
اره.منم که دیشب خبرروشنیدم اولین موضوعی که نظرم روجلب کردمسئله مرخصی شاهزاده بود.اونها کجا وماکجا (95447)
سام
Latvia
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۷:۳۲
یه شیطان صفت دیگه به دنیا اومد برای اینکه مردم یه جای دیگه دنیا رو به خاک و خون بکشد، شما چرا ذوق زده شدی دوست عزیز (95393)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۰:۰۸
اصلا به این اسم زیبای ایرانی اصیل شما نمیاد که اینقدر تندرو باشید. اون فقط یه بچه س میخواد کجا را به خاک و خون بکشه؟افراطیگری اصلا مناسب ایران نبوده و نخواهدبود هیچوقت. (95555)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۱:۳۸
عزیز من مگر شما خدایی که در مورد آینده یک نوزاد قضاوت می کنی؟
طفل معصوم بی گناه است .تازه به دنیا آمده قضاوت بسیار عجولانه ای کردید. استغفار کنید ومثل افراطیون مملکت خودمون فکر نکنید..... (95603)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۱:۴۵
برات متاسفم!!!!!! (95604)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۳:۴۶
شيطان صفت !!!! اين ديگه چه طرز صحبت كردنه ؟ (95662)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۸:۴۶
کاش هر بچه ای تو هر جای دنیا متولد می شد، مثل ایشون اینده ی روشن و روزهای قشنگ پیش رو داشت (95452)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۸:۴۷
این زن و شوهر خیلی دوست داشتنی هستن. دوسشون دارم زیاد (95455)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۳:۲۵
حالا باباش کیه؟ ملکه الیزابت؟شما چرا خوشحالید؟ استعمارگر پیر دارای یک اولاد ناخلف دیگر شده!!! (95652)