به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۳۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۱۳۹۸۹

توفیقی؛ گزینه‌اصلی وزارت‌علوم دولت‌روحانی

گروه سياسي:‌ یک مقام مسئول اعلام کرد که جعفر توفیقی به عنوان نخستین گزینه کسب تصدی وزارت علوم، به رئیس جمهور منتخب معرفی شد.
توفیقی؛ گزینه‌اصلی وزارت‌علوم دولت‌روحانی
رئیس انجمن علمی ایمنی زیستی در گفتگو با مهر، گفت: با اعلام اسامی ارائه شده به حسن روحانی در حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جعفر توفیقی به عنوان اصلی ترین گزینه ای است که برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به رئیس جمهور منتخب معرفی شده است، علاوه بر کارگروه ذیربط در ستاد حسن روحانی، دهها انجمن علمی حوزه های مختلف که عقبه علمی گسترده ای را نمایندگی می کنند پس از رایزنیها، توفیقی را به عنوان گزینه اصلی پیشنهاد کردند. البته گزینه های دیگری هم مثل عباسپور تهرانی و فرجی دانا مطرح شده اند.

بهزاد قره یاضی با بیان اینکه توفیقی چهره ای معتدل با ویژگیهای خاص است و سابقه وزارت علوم را در کارنامه خود دارد، گفت: در دوره مدیریتش بر وزارت علوم، وی موفق به بازگرداندن آرامش شد و با هر گونه افراط گرایی و رادیکال گرایی برخورد کرد. این بیوتکنولوژیست اظهار داشت: وی اجازه نخواهد داد تنش به دانشگاهها راه یابد و با استفاده از تمام نیروهای معتدل از اردوگاه اعتدال گراها، اصلاح طلبان و اصولگرایان، نشاط علمی را به دانشگاهها بازخواهد گرداند. با مطرح شدن نام توفیقی هزاران نفر از استادان سراسر کشور همچنین پژوهشگران موسسات پژوهشی وابسته به دستگاههای مختلف طی نامه ای به روحانی ضمن استقبال از این موضوع تاکید دوباره ای بر شایستگی های جعفر توفیقی کرده اند. قره یاضی با اشاره به انتظار جامعه دانشگاهی، اظهار داشت: انتظار جامعه دانشگاهی این است که تغییری در شرایط فعلی ایجاد شود.

پریسا
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۱۹
خدا از دهنتون بشنوه... (95326)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۴۱
خب خداروشکر بهترین انتخاب بود. حالا ببینیم باقی انتخاب ها چی میشه
البته روحانی یه مشکل بزرگ داره و اون هم رای اوردن گزینه هاش از مجلس اصولگراست (95339)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۴۲
بسیار عالی. (95340)
مهربان توسی
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۶:۴۷
انشاا... (95348)
یکی
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۷:۳۶
خدا کنه ولی چشمم اب نمیخوره مجلس اصول گرا به توفیقی رای اعتماد بده (95397)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۷:۴۳
very best position (95403)
مهدی
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۹:۵۸
جان مادرت کامنت ان انگلیسی نذار . گرامر را کجا یاد گرفتی انقدر سطح زبانت بالاست .فکر کنم با علی آبادی یه جا کلاس میرفتی (95545)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۳:۴۱
چه اشکالی داره برادرم که انگلیسی نوشته .درست است که زبان مادری ما زبان پارسی با پ میباشد و هیچکسی با هیچ مقامی نمیتواند منکر آن شود .اما شاید زمانی برسد که شما هم دوست داشته باشی برای تغییر ذائقه به زبان دیگری بگویی یا بنویسی.به شرط آنکه هرگز منکر مام وطن نشوی. که اینگونه کسان خائن به وطن و تمام شهیدان وطن باقی خواهند ماند. (95659)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۸:۱۳
توفیقی از خودشونه فیلم بازی میکنه

سروش باید وزیرعلوم بشه (95425)
۱۳۹۲/۰۵/۰۳ ۰۱:۰۸
عبدالکریم؟!!! (95680)
الوار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۰:۱۱
گزینه معتدل وخوبی است بیشتریک چهره علمی وکاری است . (95558)