کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمایندگی‌تعمیرات بوش،جنرال‌الکتریک‌و‌دوو

29 آبان 1396 ساعت 16:26


بارها پرسش شده و حتی تو گوگل سرچ شده که نمایندگی تعمیرات بوش ، دوو و یا جنرال الکتریک کجاست . آی.پی امداد اینجاست تا شما را با نمایندگی تعمیرات برندهای مختلف لوازم خانگی آشنا کند .
بروی لینکهای نمایندگی تعمیرات کلیک کنید تا با برند مربوطه بیشتر آشنا شوید .
 
نمایندگی تعمیرات بوش
 


نمایندگی تعمیرات بوش در تهران کجاست ؟ تعمیرگاه و نمایندگی مجاز بوش ؟
در اینجا به قابلیت ها و توانایی های محصولات بوش میپردازیم و در  انتخا برای خرید میتوانید سه برند بوش ، دوو و جنرال الکتریک را مقایسه نمایید و راحت تر به خرید بپردازید .
بوش در ایران جزء برندهای لاکچری محسوب میشود
 
از مهم ترین ویژگی های محصولات بوش به شرح زیر است:
1 - ماشین ظرفشویی بوش دارای ویژگی شست و شوی ظروف با صدای تنها 42 دسی بل است. همچنین برای تعمیرات ظرفشویی بوش حتما با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش تماس حاصل نمایید .
تمام ماشین های ظرفشویی بوش تحت سخت ترین آزمایشات قرار می‌ گیرند؛ تک تک ورقه‌ های فلزی، لولاها و پیچ و مهره‌ های آن تحت آزمایشات فشار، تمیزی، آب گرفتگی و گرما قرار می گیرند. ویژگی خاص تمام ماشین های ظرفشویی ما کیفیت و ماندگاری بی نظیر آنهاست.
 
2 - یخچال فریزر های بوش ظرفیت خنک‌ کنندگی  با رده بندی مصرف انرژی +++A کم مصرف‌ تر از یک لامپ کم‌ مصرف را دارا هستند.
با فناوری NoFrost، هرگز نیاز به یخ‌ زدایی فریزر خود نخواهید داشت: سیستم هوشمند گردش هوا، رطوبت هوای فریزر را به ظرف تبخیری انتقال می دهد که از تشکیل برفک جلوگیری می‌ کند. بوش با فناوری نوین NoFrost از زحمت شما کاسته و باعث صرفه جویی در زمان می شود.
طراحی داخلی یخچال‌ ها و فریزرهای بوش برای شما آزادی عمل، دیدی واضح و نیز چیدمان آسان مواد غذایی را فراهم می‌ آورد. اگر برای گذاشتن یک کیک به ارتفاع بیشتری نیاز دارید، طبقه‌ بندی انعطاف‌ پذیر یخچال‌ های بوش به شما امکان می‌ دهد تا فضای مورد نیاز خود را ایجاد نمایید. قفسه شیشه‌ ای را می‌ توان به عقب راند و یا کاملاً خارج کرد. ارتفاع مناسب قفسه‌ ها گذاشتن غذا درون یخچال را راحت می‌ کند، چرا که می‌ توان به راحتی آن‌ ها را بیرون آورد. حتی شیشه های مربا که در انتهای قفسه‌ ها قرار دارند، به راحتی در دسترس هستند.
 
3 - با ماشین لباسشویی های بوش با VarioPerfect تعیین سرعت شستشو در اختیار شما می باشد. در صورت ذیق وقت، کافی است که سرعت شستشو را تا 65 درصد افزایش دهید. برای صرفه جویی نیز می توانید میزان مصرف انرژی را تا 50 درصد کاهش دهید. تمام این تنظیمات به راحتی و با فشار یک دکمه انجام می شوند. نتیجه در تمام موارد یکسان است: شستشوی کاملاً تمیز و پاکیزه.قبل از آنکه هر محصولی با مارک بوش نامگذاری شود، سخت ترین و دقیق ترین آزمایشات را پشت سر می گذارد. هر ماشین لباسشویی 16000 کیلوگرم لباس می شوید و خشک می کند و فقط نتایج عالی مورد قبول می باشند. پس از این مراحل محصولات بوش برای مهم‌ ترین آزمایش که استفاده در خانه‌ ی شماست آماده می شوند تا همواره بالاترین استانداردهای کیفی و عملکردی را برایتان فراهم آورند.
 
4 - یک اجاق صفحه ای توکار معمولا بالای کابینت نصب شده و از همین طریق نیز کنترل می شود. هر صفحه توکار به طور جداگانه المنت‌ های مخصوص خود را دارد، بنابراین می‌ توانید آن را به طور مستقل از فر نصب کنید. فر را نیز می‌ توانید در کابینت‌ جزیره‌ ای یا دیوار نصب کنید. همچنین می‌ توانید از اجاق‌ های صفحه ایی دومینو 40-30 سانتی‌ متری مانند مدل Teppan Yak برای غذاهای ژاپنی یا Work Burner برای طبخ غذاهای آسیایی استفاده کنید.
ماکروویو سریع‌ ترین راه برای آشپزی یا یخ‌ زدایی، گرم کردن و حتی شیرینی پزی است. فر مایکروویوهای کمپکت ما نیز از تمامی این امکانات برخوردار هستند. این فرها علاوه بر کاربرد معمولی گرم کردن، مایکروویو هم دارند. یعنی: حتی اگر گاهی اندکی عجله هم داشته باشید نیازی به فدا کردن کیفیت عالی آشپزی خود ندارید.
 
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک



نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در تهران کجاست ؟ تعمیرگاه و نمایندگی مجاز جنرال الکتریک؟
با قابلیت های لوازم خانگی جنرال الکتریک در زیر آشنا شوید تا راحت تر به خرید بپردازید.
لوازم خانگی جنرال الکتریک جزء برندهای با کیفیت و عمرر دار در ایران محسوب می شود.

کارخانه جنرال الکتریک یک کارخانه چند ملیتی امریکایی است که به دلیل تولید محصولات با کیفیت و تنواع زیاد در محصولات لوازم خانگی خود و همچنین به دلیل ارائه خدمات پس از فروش مناسب و خدمات پشتیبانی همه جانبه در همه کشور های مقصد محصولات خود هموراه مورد توجه بوده و به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان شناخته می شود.
یخچال فریزر جنرال الکتریک یکی از محصولات  این کارخانه نامدار و قدرتمند است که به دلیل تنوع زیاد و ارائه این محصول در طرح ها و رنگ های مختلف توانسته بازار زیادی را در همه کشور های دنیا در اختیار بگیرد.  استفاده از چند رنگ اصلی سفید، نقره ای و توسی به عنوان برترین رنگ ها در طراحی بدنیه این یخچال ها و تکنولوژی های روز و هوشمند در ساخت یخچال فریزر جنرال الکتریک و همچنین بهره مندی از پیشرفته ترین سیستم های هوشمند تنها تعدادی از قابلیت های این یخچال ها می باشد.

 تیم تحقیق و توسعه کارخانه جنرال الکتریک همواره در تلاش هستند تا با استفاده از خدمات جدید و به روز در طراحی محصولات مختلف این کارخانه از جمله یخچال جنرال الکتریک در اسفاده راحت تر و همچنین قابلیت مصرف کمتر انرژی و کیفیت بالاتر در ارائه خدمات مورد انتظار مشتری گوی سبقت را از سایر رقبای خود بربایند.
خوشبختانه ایران به عنوان یکی از کشور های معتبر در لیست کارخانه جنرال الکتریک برای عرضه محصولات با کیفیت خود می باشد و به منظور پشتیبانی قدرتمند و ارائه خدمات انلاین و حضوری به مشتریان این کارخانه نمایندگی لوازم خانگی ای پی امداد با بهره گیری از با سواد ترین و متخصص ترین کارشناسان تعمیر لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر و همچنین استفاده از دوره های اموزشی حضوری این کارخانه خدمات مورد انتظار این کارخانه را در ایران و تهران به انجام می رساند.
 
نمایندگی تعمیرات دوو



در اینجا شما را با قابلیتهای لوازم خانگی دوو آشنا میکنیم تا راحتر به خرید آن بپردازید .
دوو در ایران جزء لوازم خانگی با گارانتی معتبر و کیفیت دار در ایران محسوب میشود .
دوو شرکت کره ای سازنده لوازم الکترونیکی است ، که در سال 1971 تاسیس شد ، این شرکت با در اختیار داشتن 64 کارخانه و مراکز تحقیق و توسعه و فروش در بیش از 40 کشور جهان به موفقیت چشمگیری دست یافت . دوو بعد از دو شرکت سامسونگ و ال جی بزرگترین تولید کننده لوازم برقی در کره جنوبی به شمار می رود.
این شرکت پس از بحران مالی سال 1999 آسیا ورشکست شد و مالکیت آن در اختیار گروهی از طلبکاران قرار گرفت . در آبان ماه سال 1389 اعلام شد که گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب ایران این شرکت را به قیمت 518 میلیون دلار خریداری خواهد کرد . رقیب اصلی این شرکت ایرانی در مزایده ، شرکت الکترولوکس سوئد بود که با حمایت و مشارکت یک بانک آمریکایی از شانس های اصلی خرید دوو به شمار می آمد.
پس از مشکلات ایجاد شده در خلال قرارداد خرید این شرکت و همچنین مشکلات مالی که در اثر تحریم های بین المللی ایجاد شد ، گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب لغو قرارداد را در قبال استرداد هفتاد میلیون دلار مبلغ پیش پرداخت پذیرفت.
ولی با وجود گذشت ماه ها از زمان لغو قرارداد خرید شرکت دوو الکترونیک توسط گروه انتخاب، این شرکت هنوز به تعهدات خود در قبال استرداد مبلغ پیش پردخت قرارداد عمل نکرده و گردش مالی گروه انتخاب را با مشکلات فراوان مواجه کرده است.
نهایتا این شرکت، در ژانویه سال 2013 میلادی و در مقابل دریافت 270 میلیون دلار ، به گروه دانگبو فروخته شد و نام آن به دانگبو دوو الکترونیکس تغییر یافت.


کد مطلب: 139957

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/139957/نمایندگی-تعمیرات-بوش-جنرال-الکتریک-و-دوو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir