به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۱۴۰۰۸۵
جشن و پایکوبی آبادانی‌ها با برد لحظه آخری؛

لیگ برتر؛ صنعت نفت 3 سپاهان 2

گروه ورزشی: برزیلی‌های آبادان در روز درخشش کرار جاسم که یک گل زد و یک پاس گل داد موفق شدند برابر شاگردان کرانچار به برتری دست پیدا کنند.
لیگ برتر؛ صنعت نفت 3 سپاهان 2
به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان که در دیدار اخیرش موفق شده بود پیکان را بعد از هفت برد پیاپی در شهر قدس متوقف کند، امروز با نمایشی هجومی که تنها روی اشتباهات فردی دو گل دریافت کرد توانست با نتیجه پُر گل 3 بر 2 مقابل سپاهان به پیروزی دست یابد؛ کرار جاسم با پاس گل اول به مسعود ابراهیم‌زاده و زدن دو گل ستاره آبادانی‌ها بود و در سمت مقابل هم ساسان انصاری و جلال‌الدین علی‌محمدی موفق به گلزنی برای سپاهان شدند؛ شاگردان کمالوند با این برد ارزشمند 17 امتیازی شدند و موقتا به رده ششم جدول صعود کردند و سپاهان با 14 امتیاز در جایگاه نهم ایستاد.
هفته سیزدهم لیگ برتر؛ ساعت: 15؛ تاریخ: 96/09/03
استادیوم: تختی آبادان
داور: محمدحسین زاهدی‌فرد؛ کمک‌ها: بابک عباسقلی‌زاده، محمدرضا مدیرروستا و علی‌اصغر مومنی/ ناظر: مسعود مرادی.
اخطار: عارف غلامی (32) و علی کریمی(62)  و رضا میرزایی(71) از سپاهان و مسعود ابراهیم‌زاده(75) از صنعت نفت
 
صنعت نفت آبادان
داوود نوشی‌صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، حسین ساکی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو‌ سزار، زبیر نیک‌نفس، کرار جاسم، محمدامین درویشی(84- مسلم مجدمی)، میلاد جهانی(46- حسین بغلانی) و‌ لوسیانو پریرا(3+90- رضا جبیره)
سرمربی: فراز کمالوند
سپاهان اصفهان
لی اولیویرا، مهدی رحیمی، عارف غلامی، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، رسول نویدکیا(78- حامد بحیرایی)، علی کریمی، حسین پاپی، جلال‌الدین علی‌محمدی، ساسان انصاری و مروان حسین(69- رضا میرزایی).
سرمربی: زلاتکو کرانچار
 
شرح گل‌ها:
 
صنعت نفت 1 - سپاهان 0 (دقیقه 13: مسعود ابراهیم‌زاده): کرار جاسم خطایی که در جناح چپ زمین گرفته بود را به شکل سرعتی و زمینی به سمت دروازه سپاهان زد که قبل از اولیویرا، تاثیرگذاری ابراهیم‌زاده روی توپ یک گل برای صنعت نفت به همراه داشت.
صنعت نفت 1 - سپاهان 1 (دقیقه 23: ساسان انصاری): اشتباه فاحش از نوشی‌صوفیانی در دفع توپ موجب شد بازیکنان سپاهان صاحب توپ شوند که پاس علی‌محمدی و ناکامی مدافعان صنعت نفت در دفع این موقعیت را انصاری تبدیل به گل مساوی کرد.
صنعت نفت 2 - سپاهان 1 (دقیقه 30: کرار جاسم): دومین گل صنعت نفت را کرار جاسم با زدن توپ به سمت چپ دروازه و خلاف جهت اولیویرا به ثمر رساند.
صنعت نفت 2 - سپاهان 2 (دقیقه 3+45: جلال‌الدین علی‌محمدی): پاس در عمق خوب مروان حسین در موقعیت مناسبی به علی‌محمدی رسید که او هم توپ را از بین پای نوشی‌صوفیانی عبور داد و موفق شد گل تساوی‌بخش سپاهان را در آخرین ثانیه‌های نیمه اول بزند.
صنعت نفت 3 - سپاهان 2 (دقیقه 89: کرار جاسم): ضربه آزاد استثنایی کرار جاسم از گوشه محوطه جریمه به کنج دروازه سپاهان رفت تا صنعت نفت در لحظات پایانی گل سوم صنعت نفت را به ثمر رساند.
 
بهترین بازیکن
کرار جاسم پاس گل اول را از روی ضربه آزاد به مسعود ابراهیم‌زاده داد؛ او دومین گل صنعت نفت را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سومین گل را به زیبایی با ضربه ایستگاهی تماشایی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه اولیویرا زد تا بیشترین نقش را در پیروزی آبادانی‌ها مقابل سپاهان داشته باشد.

اتفاق ویژه
صنعت نفت دو بار در این بازی از سپاهان پیش افتاد ولی تیم اصفهانی توانستند نتیجه را قبل از پایان نیمه اول مساوی کنند اما ضربه آزاد کرار جاسم در دقایق پایانی مسابقه دیگر اجازه بازگشت به آنها نداد تا کمالوند و شاگردانش بعد از دو هفته بتوانند جشن پیروزی بگیرند و شرایط بهتری در جدول پیدا کنند.
 
در حاشیه
* مگنو باتیستا از صنعت نفت و سیاوش یزدانی‌مقدم از سپاهان محرومان این مسابقه هستند.
* فراز کمالوند بعد از استعفاء و بازگشتش به صنعت نفت امروز دوباره روی نیمکت این تیم می‌نشیند.
* بعد از گلی که صنعت نفت دریافت کرد، کمالوند ناراحت زیادی از اشتباه نوشی‌صوفیانی داشت.
* بازیکنان سپاهان به دلیل اعلام شدن پنالتی به سود صنعت نفت اعتراض زیادی به داور مسابقه داشتند.
* بازیکنان صنعت نفت در زمان گل دوم سپاهان اعتقاد به آفساید داشتند.
* تماشاگران صنعت نفت به سمت 20 هوادار سپاهانی بطری آب پرتاب کردند.