کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لیگ برتر؛ نفت تهران امروز هم باخت

3 آذر 1396 ساعت 17:19

گروه ورزشی: نفت تهران با باخت 3-1 امروز مقابل پدیده مشهد سومین باخت متوالی خود را در لیگ هفدهم تجربه کرد.


نفت تهران که دیدارهای دو هفته اخیر خود را مقابل استقلال و سایپا واگذار کرده بود، عصر امروز نیز با نتیجه 3 بر یک به پدیده باخت تا سومین باخت متوالی خود را تجربه کرده باشد. نفتی ها پیش از این مقابل پرسپولیس، تراکتورسازی، پیکان و صنعت نفت نیز طعم باخت را چشیده بودند. جالب است بدانید باخت نفت مقابل پیکان به سرمربیگری علی کریمی اتفاق افتاده بود. نفت تهران که همچنان درگیر مسائل حاشیه ای و بلاتکلیفی در مورد مالکیت باشگاه است، هفته آینده میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.


شاگردان محمدرضا مهاجری پس از چند هفته نتایج نامناسب در هفته سیزدهم با توجه به تساوی ارزشمندی که هفته گذشته در ورزشگاه آزادی کسب کرده بودند، به دنبال کسب پیروزی مقابل تیم نه چندان منسجم نفت تهران بودند و موفق شدند با ارائه یک بازی قابل قبول با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را از پیش رو بردارند و با 21 امتیاز جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشند. در سوی مقابل تیم نفت تهران که پس از حذف آسیا شرایط مناسبی ندارد، هفتمین باخت فصل را نیز تجربه کرد تا در روزهای آتی شرایط سخت تری پیش رو داشته باشد.
هفته سیزدهم لیگ هفدهم، دوشنبه 03/09/96، ساعت 14:30، ورزشگاه ثامن مشهد
داور: رضا مهدوی               کمک ها: امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی
اخطار: جلالی راد(40)،عبداله حسینی(45) و محمدرضا خلعتبری (53) از پدیده و محسن بنگر (54) از نفت تهران
 

شرح گل‌ها:
پدیده 1 نفت 0(دقیقه 35، امین قاسمی نژاد): در این دقیقه یک ضربه ایستگاهی نصیب پدیده شد و مهاجم این تیم پشت این ضربه ایستاد. شوت محکم قاسمی نژاد به سوی دروازه نفتی ها با برخورد به یکی ازبازیکنان حریف تغییر مسیر داد و درون دروازه جا گرفت.
پدیده 2 نفت 0(دقیقه 50، محمدمهدی مهدی‌خانی): ارسال زیبای بازیکنان پدیده به مهدی خانی رسید و او نیز زودتر از دروازه بان نفت به توپ رسید و با ضربه ای دیدنی و دقیق دروازه نفتی ها را برای دومین بار باز کرد.
2-1 ( نفت تهران): در دقیقه 89 ارسال محمد فشنگچی به دهانه دروازه با پرواز جلالی و مشت توپ همراه شد ولی توپ که ارتفاع زیادی نداشت به بازیکنان پرتعدادی که داخل محوطه جریمه بودند برخورد کرد و در برگشت شوت بیک زاده پس از برخورد با سر محمد قاضی به گل اول نفتی ها تبدیل شد.
3-1 (پدیده): در دقیقه 90 پاس بلند نظر برای حسین مهربان که بازیکنی سرعتی به شمار می رود این بازیکن را در موقعیت مناسبی قرار داد. مهربان پس از عبور از عزتی مدافع نفت با یک ضربه بغل پا که از زاویه بسته زده شد، موفق شد گل سوم بازی را به ثمر برساند و خیال مهاجری بابت کسب هر سه امتیاز بازی راحت کند.
 


کد مطلب: 140086

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/140086/لیگ-برتر-نفت-تهران-امروز-هم-باخت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir