به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۱۴۰۱۱۰
نگاه «بهار» به آنچه احمدی‌نژاد نمی‌گوید؛

از سعيد مرتضوی هم بگو!

از سعيد مرتضوی هم بگو!
محمد توکلی- روزنامه بهار: محمود احمدی‌نژاد ظاهرا دیگر به سیم آخر زده است و با نزدیک شدن به اعلام نتیجه پرونده مالی حمید بقایی، معاون اجرایی‌اش در دولت سابق وارد مرحله «عسس بیا مرا بگیر» شده است. او در ویدئوی تازه منتشر شده‌اش كه در قالب یك مصاحبه 38 دقیقه‌ای منتشر شده است، بی محابا دستگاه قضایی را مورد نقد قرار می‌دهد و برخی مواردی را که سال‌هاست دیگر هیچ سیاستمداری توان و تمایلی برای بیان آن ندارد با مصونیتی که برای خود احساس کرده است مطرح می‌کند.

جدا از آنکه کدام بخش از آنچه رییس جمهور پیشین گفته است منطبق بر واقعیات است و کدام بخش آن از روی عقده‌گشایی و عصبانیت از رسیدگی قضایی به پرونده رفقایش پرسشی که همواره در حاشیه ژست‌های آزادی‌خواهانه او مطرح می‌شود این است که چرا محمود خان قصه ما که خود را پهلوان این میدان نقد ارکان قدرت می‌داند یکبار هم محض رضای خدا از سعید مرتضوی حرفی نمی‌زند؟  مگر نه اینکه احمدی‌نژاد از برخوردهای سخت‌گیرانه و غیرقانونی نالان شده است و نقدهای تندوتیزی را مطرح می‌کند پس چرا در این نقدها جایی برای مرتضوی نیست؟ چند رسانه تنها به دلیل آنکه نوشته‌جات مندرج در آن‌ها به مذاق این آقا خوش نیامده است توقیف شدند؟

چند روزنامه‌نگار و فعال سیاسی به دلیل تندروی‌های دادستان وقت تهران دچار مشکلات عدیده‌ای در زندگی سیاسی و شخصی خود شده‌اند؟ احمدی‌نژاد از نقش مرتضوی در بازداشت‌های پس از وقایع۸۸ بی خبر است یا خود را به ندانستن می‌زند؟ نه! این طور نمی‌شود ادای آزادی‌خواهی و فریاد زدن بر سر کسانی که قانون شکنی کرده‌اند را در آورد. آنچه از احمدی‌نژاد در این روزها می‌بینیم نسخه بدلی است که نسخ اصلی آن به دلیل بیان بسیار کمتر از آنچه رییس دولت‌های نهم و دهم در این روزها می‌گویند دچار حصر و حبس و هزاران محدودیت شده‌اند. اگر احمدی‌نژاد آنطور که خودش مدعی است آنقدر از پرونده ستار بهشتی عصبانی شده است که بر سر مسئولان کشور در جلسه شورای عالی امنیت ملی فریاد کشیده است پس چگونه جنایت کهریزک را به فراموشی سپرده و به خاطرش نمی‌آید که چه کسی آن فاجعه فراموش نشدنی را آفرید؟!

جهت یادآوری به آزادی‌خواه جعلی تازه به میدان آمده باید گفت آمر جنایت کهریزک هم او بود که در دولت پاکدستان و دقیقا پس از کنار گذاشته شدن از دستگاه قضایی به علت جنایت در کهریزک به ریاست بزرگترین کارتل اقتصادی کشور منصوب شد. مگر تاریخ آن حمایت‌های عجیب و غریب احمدی‌نژاد از عامل جنایت کهریزک را فراموش می‌کند؟ او به خاطر سعید مرتضوی یاران سیاسی همراهش در مجلس را هم کنار زد، همانطور که امروز به دلیل پرونده رفیق دیگرش آزادی‌خواه شده است و برای جلب توجه و مظلوم‌نمایی راست و دروغ را به هم می‌بافد و ابایی از عبور از همه ندارد. بله! محمود خان قصه ما «رفیق‌باز» است نه آزادی‌خواه. پای رفقایش که وسط بیاید چه رحیمی باشد چه بقایی تا پای جان از رفقای «پاکدست» اش حمایت می‌کند و اگر رفیقش باشی جنایتی همچون آنچه بر فرزندان مردم در کهریزک رفت را هم مرتکب شوی به رویت نمی‌آورد!

ایراندوست
United States
۱۳۹۶/۰۹/۰۴ ۱۸:۵۳
درود بر احمدی نژاد رئیسی جمهور محبوب ایران . اگر یک نفر آدم درستکار در ایران وجود داشته باشد آن شخص احمدی نژاد هست (356283)
۱۳۹۶/۰۹/۰۵ ۰۷:۵۴
عالی بود حقیقت مطلب همین بود که گفتید (356284)