به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۱۴۰۱۴۴
سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

فولاد، ذوب‌آهن را در اصفهان شکست داد

گروه ورزشی: تیم فوتبال فولاد خوزستان که در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته، در ادامه این روند موفق شد میزبان خود ذوب آهن را مغلوب کند.
ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز در اصفهان مقابل هم قرار گرفتند که تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه با برتری تیم میهمان به پایان رسید. در حالی که بازی با نتیجه مساوی بدون گل پیش می‌رفت، فولاد در دقیقه ۸۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد. این ضربه را رحیم زهیوی به سمت دروازه شلیک کرد که مظاهری ابتدا توپ را مهار کرد اما علی اصغر آشوری با استفاده از ریباند توپ را تبدیل به گل کرد. با این گل تیم فولاد ۲۳ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و ذوب آهن ۱۶ امتیازی باقی ماند. در این بازی و به دلیل درگیری هایی که در لحظات پایانی بازی بین بازیکنان دو تیم پیش آمد حامد لک و وحید محمدزاده اخراج شدند تا دو تیم بازی را ۱۰ نفره به پایان برسانند.
 
پیروزی تراکتورسازی برابر سپیدرود
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دیدار سیزدهم خود در لیگ برتر را با برتری برابر سپیدرود رشت به پایان برد.
در ادامه رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴ امروز تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام میزبان سپیدورد رشت بود که در پایان موفق شد این بازی را با نتیجه ۲ بر یک به پایان برساند. فرزاد حاتمی در دقیقه ۱۱ و محمدرضا مهدی زاده در دقیقه ۲۰ برای شاگردان یحیی گل محمدی گل زدند و تنها گل تیم سپیدرود را حسین ابراهیمی در دقیقه ۳۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
تیم فوتبال تراکتورسازی که در رده چهاردهم قرار داشت با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد. سپیدرود هم ۱۲ امتیازی باقی ماند. 
 
پیروزی سایپا برابر سیاه جامگان در دیداری جنجالی
تیم فوتبال سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر موفق شد تیم سیاه جامگان را شکست بدهد. در یکی از مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر و از ساعت ۱۵:۱۵ تیم سایپا در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف سیاه جامگان رفت که این بازی در نهایت با یک گل به سود سایپا به اتمام رسید. در این مسابقه، محمد عباس زاده در دقیقه ۵ برای سایپا گلزنی کرد. در پایان این مسابقه، به خاطر درگیری های رخ داده علی دایی سرمربی سایپا از نیمکت اخراج شد. سایپا با این برد ۲۰ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.