به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۱۴۰۲۸
بزودی آنرا به سمت آمریکا شلیک می‌کنند

نتانیاهو: ایران همین الان موشک اتمی دارد!

گروه سياسي: بنیامین نتانیاهو باردیگر ادعاهای خود در خصوص ایران را تکرار کرد.
نتانیاهو: ایران همین الان موشک اتمی دارد!
به گزارش باشگاه خبرنگاران نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی ماهواره‌ای با شرکت‌کنندگان در هشتمین "اجلاس سالانه مسیحیان متحد با اسرائیل" که در واشنگتن برگزار می‌شود، بار دیگر ادعاهایش درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد و مدعی شد: مقصد بمب‌های ایران فقط اسرائیل نیستند، بلکه آن بمب‌ها بر سر آمریکا هم فرود خواهند آمد! وی در ادامه لفاظی های خود اظهار داشت: اسرائیل تنها هدف سلاح‌های ایران نیست. این سلاح‌ها برای شلیک به سمت اسرائیل ساخته نشده‌اند. آنها همین الان موشک‌های هسته‌ای دارند. این موشک‌های بالیستیک بین‌قاره‌ای برای شلیک به شما در آمریکا در نظر گرفته شده‌اند و این اتفاق ممکن است به زودی بیفتد.

علیرضا
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۰۹:۴۴
نتانیاهو آرزوش این بود که جلیلی رئیس جمهور بشه تا به هدفش برسه
ولی الان باید آبو بریزه همونجایی که ... (96310)
عباس
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۰۹:۵۷
يكي اينو از برق بكشه
اول خودتو اصلاح كن بعد نظر بده
جنايتكار............ (96312)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۰:۱۲
باز این روانی حرف زد!
فکر نمیکنم سیاستمداری خاله زنک تر از نتانیاهو تو دنیا باشه. البته اگه بشه این بشر عجیب الخلقه رو در جرگه ی سیاستمدارها قرار بدیم!!! (96316)
فردوسی
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۰:۲۰
منافع و سیاست اسراییل ایجاد میکنه که کشورهای خاورمیانه بخصوص کشورهای مخالفش رو نابود کنه تا تهدبدی براش نباشن ، 21 ساله که اینا میگن ایران تا دوسال دیگه بمب اتم میسازه،پس کو بمب؟ این اسراییلیها خیلی زرنگ و مکارن و دیگه خودشون نمیجنگن، بلکه آمریکا و غرب رو به جون دشمناشون میندازن همونطوری که عراق و لیبی و سوریه رو نابود کردن و بعید نیست مصر را هم دچار جنگ داخلی کنن و قدرت اونم رو نابود کنن، اتفاقا اونا عاشق تسلط افراد تندرو و جاهل مثل صدام و قذافی و. . . . در کشورهای دشمن هستن تا راحت اونا رو به دام آمریکا بندازن و نابودشون کنن، آقای روحانی حواست خیلی جمع باشه ایران هم تو برنامه اوناست، البته مطمئن هستم روحانی آدم فهمیده ایه و همه چیزو میدونه (96317)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۰:۲۷
سران اسراییل دوست دارن تمام دنیا خراب بشه وتمام امکانات به پای مردمشان بریزند .حتی به هر قیمتی یک وجب به خاک اسراییل اضافه کنند .برای خود تاریخ بسازند .البته تمام سران کشورها همین راه را در پیش میگیرند .بجز کشور ما (96318)
بندركناوه
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۱:۳۲
با ايجاد ارتباط دوسويه با أمريكا به طوري كه منافع ملي خدچه دارنشه ميشه صداي اين نتانياهوووووو را بريد البته اگر همتي باشه وگرنه تا هميشه دنبال فتنه نابودي ايران خواهد بود (96335)