کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس، ذوب‌آهن را گلباران كرد

10 آذر 1396 ساعت 18:13

گروه ورزشی: شاگردان برانکو ایوانکوویچ که هفته گذشته با شکست یک رقیب صدرنشین توانستند تیم اول جدول رده بندی لیگ برتر باشند، در هفته چهاردهم ذوب آهن را با گلباران بدرقه کردند.


روز دوم از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز با دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری ۴ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. علی علیپور(۲۲)، کمال کامیابی نیا(۳۵)، گادوین منشا(۷۰) و فرشاد احمدزاده(۷۹) برای پرسپولیس گل زدند. در این دیدار که در حضور حدود ۳۰ هزار تماشاگر آغاز شد دو تیم شروع خوبی داشتند و موقعیت هایی هم روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما این پرسپولیس بود که در دقیقه ۲۲ به گل نخست دست پیدا کرد. این گل را علی علیپور روی کار خوب گادوین منشا و پاس زیبای وحید امیری به ثمر رساند. 
در حالی که سرخپوشان موقعیت های خطرناک تری را روی دروازه حریف ایجاد کرده بودند در دقیقه ۳۵ کرنر ارسالی را کمال کامیابی نیا با ضربه سر به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد. چند دقیقه بعد داور خطای شجاع خلیل زاده روی مهاجم ذوب آهن را پنالتی اعلام کرد. این ضربه در دقیقه ۳۹ اعلام شد که با اعتراض زیاد بازیکنان پرسپولیس همراه شد. با این حال این ضربه را مرتضی تبریزی به تیر دروازه زد و توپ به زمین برگشت تا سرخپوشان با همان دو گل برتری نیمه اول را به پایان ببرند.
نیمه دوم را هم باید به پرسپولیس اختصاص داد. تیمی که به نظر می رسد پس از افتی که داشت به روزهای اوجش برگشته و حالا همه عناصرش در خدمت بازی هجومی مد نظر برانکو هستند. این تیم در نیمه دوم بازهم موقعیت های پرتعدادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و به دو گل رسید. همکاری های خوب گادوین منشا با وحید امیری و علی علیپور زمینه دو گل دیگر را برای سرخپوشان فراهم کرد که یکی از منشا زد و یکی را هم احمدزاده. روی هر دو گل وحید امیری نقش داشت و گل چهارم را روی پاس زیبای خود پایه ریزی کرد.  پرسپولیس با پیروزی پرگل برابر ذوب آهن ۳۰ امتیازی شد و صدرنشینی اش را تثبیت کرد. ذوب آهن هم ۱۶ امتیازی باقی ماند.
 
تساوی پارس جنوبی برابر نفت تهران
دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و پارس جنوبی جم با تساوی به پایان رسید که پرسپولیس بیشترین سود را از این نتیجه ببرد.
در ادامه رقابت های فوتبال هفته چهاردهم لیگ برتر عصر امروز جمعه تیم فوتبال نفت تهران در ورزشگاه تختی میزبان پارس جنوبی بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.  شاگردان مهدی تارتار که هفته قبل با شکست برابر پرسپولیس صدر جدول را به این تیم واگذار کرده بودند در این دیدار دو امتیاز دیگر هم از دست دادند تا فاصله شان با پرسپولیس بیشتر شود. این در حالی است که شاگردان برانکو یک بازی کمتر از پارس جنوبی جم دارند. پارس جنوبی با این تساوی ۲۷ امتیازی شد. 
 
پدیده دربی مشهد را از سیاه جامگان برد
دیدار تیم های فوتبال پدیده و سیاه جامگان مشهد در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر با برتری سفیدپوشان به پایان رسید.
در ادامه ر قابت های هفته چهاردهم لیگ برتر عصر امروز تیم های فوتبال پدیده و سیاه جامگان مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان رضا مهاجری به پایان رسید. محمدرضا خانزاده در دقیقه ۷۵ و محمد قاضی در دقیقه ۹۰ گل های تیم پدیده را وارد دروازه سیاه جامگان کردند. شاگردان مهاجری با این پیروزی ۲۴ امتیازی شدند و سیاه جامگان هم با ۸ امتیاز همچنان قعرنشین جدول باقی ماند.


کد مطلب: 140352

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/140352/پرسپولیس-ذوب-آهن-گلباران-كرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir