به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۱۴۰۳۷

مبلغ: جای‌عذرخواهی، خط‌و‌نشان می‌کشند

گروه سياسي: معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دولت اصلاحات گفت: اصلاح‌طلبان و دلسوزان جامعه هیچ سهم خواهی برای حضور در کابینه نداشته و نخواهند داشت و این را در عمل نیز نشان داده‌اند.
مبلغ: جای‌عذرخواهی، خط‌و‌نشان می‌کشند
مرتضی مبلغ در گفتگو با ایلنا با اشاره به شروط اصولگرایان درباره چینش کابینه دولت یازدهم عنوان کرد: نکته مهم در تشکیل کابینه دولت یازدهم آن است که این کابینه باید از یک سو بتواند شعارهایی که روحانی به دفعات بر آن‌ها تاکید نموده است را محقق کند و از سوی دیگر بتواند در افکار عمومی ایجاد اعتماد کند. بنابراین ایجاد محدودیت برای رییس جمهور منتخب مانعی در تحقق این اهداف خواهد بود.در حالی که دکتر روحانی با توانایی که دارد در صدد تحقق بخشیدن به این شعار‌ها است.

وی افزود: طبیعی است حضور هر فرد شایسته‌ای که بتواند این دو نکته را براورده کند ولو از هر جریانی باشد امر مطلوبی خواهد بود. این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان و دلسوزان جامعه هیچ سهم خواهی برای حضور در کابینه نداشته و نخواهند داشت و این را در عمل نیز نشان داده‌اند. تنها توقع اصلاح طلبان این است که شعارهای پیش از انتخابات به تدریج به مرحله ظهور و بروز برسد در این میان کسانی که برای کابینه دولت آینده خط و نشان می‌کشند و دائما رئیس جمهور را تحت فشار قرار می‌دهند که چه کسانی و چه جریان‌هایی در کابینه حضور داشته باشند و یا نباشند عمدتا‌‌ همان جریان‌هایی هستند که سیاست‌ها، افکارو انگیزه‌های ناکارآمد و مخرب آن‌ها طی سال‌های گذشته کشور را با مشکلات و بحران‌های عدیده‌ای مواجه کرده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین خاطرنشان کرد: ‌ این افراد و جریان‌های افراطی به جای اینکه به خود آمده و از خطاهای راهبردی و خطرساز خود درس گرفته و با اظهار پشیمانی و عذرخواهی از مردم به دنبال اصلاح رفتارهای غلط خود باشند امروز با کمال تاسف و با وقاحت تمام مدعیان جدید عرصه سیاست و جامعه شده و برای دولت آینده و مردم خط و نشان می‌کشند. وی با تاکید براینکه روند دولت آینده به هیچ وجه در راستای اهداف افراد و جریان‌های تندرو قرار نخواهد گرفت، گفت: دولت و مردم به یاری خدا راه خود را ادامه می‌دهند اما آنچه ما در ایام مبارک ماه رمضان آرزو می‌کنیم این است که این افراد به خود آمده و از ادامه راهی که جز خسارت و ایجاد بحران برای جامعه و خود آنان چیزی در بر ندارد باز ایستند و با تجدیدنظر در رفتار و گفتار خود به دامن مردم و راه صلاح باز گردند.

مصیب
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۳:۳۷
این گروه همیشه دنبال تمامیت خواهی هستن (96366)
حسین توسی
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۳:۵۹
جالب بود (96382)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۴:۰۱
جانا سخن از زبان ما می گویی
جناب آقای مبلغ حرف شما کاملا بجاست اول جواب کارنامه دولت اصولگرای خودشون رو بدهند بعد طلب کار روحانی بشوند (96386)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۴:۱۶
اقاي روحاني عزيز شتر سواري دولا دولا نميشه يا اينوري يا اونوري!!!خدا وكيلي با مصلحت انديشي 4سال ما رو سركار نزارين بعدم بگين نزاشتن سنگ اندازي كردن!!ما مردم دارييم ميگيم شما برو جلو ما پشتتيم همين (96398)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۴:۲۲
چرا سهم خواهی نمیکنید؟ همین کارها را انجام میدهید که تندروها اینقدر پررو میشوند. تواضع تا حدی خوبه از حد که گذشت طرف مقابل فکرهای دیگه ای میکند. (96402)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۵:۴۴
عذرخواهی در قاموس اصولگرایان نیس... اخه اونا موظف به انجامند نه به نتیجه... ولی مدیران دولت های سازندگی و دوم خرداد باید خوب نتیجه بگیرن... (96450)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۳۶
اگه بنا بود اینها عذرخواهی کنند که مملکت گلستان میشد (96518)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۳۸
مگه شما که تهران رو به آتش کشیدید عذرخواهی کردید؟ (96524)
علیرضا
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۴۱
همانطور که اصلاح طلبان از انتخابات سالهای 84 و 88 درس گرفتند اصولگرایان نیز باید از انتخابات 92 درس بگیرند. (96533)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۷:۲۰
این تندروها نگران هستند دیگر به قدرت راهی پیدا نکنند (96582)
یکی
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۷:۲۳
ما هم حرفمون همینه ولی کو گوش شنوا??!!! (96583)