به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۴۰۳۸۰

تاشو سامسونگ با دو نمایشگر لمسی

گروه اقتصادی: گوشی تاشو سامسونگ W2018 با دو نمایشگر لمسی، در تعامل با China Telecom رونمایی شد. در ادامه، مشخصات، قیمت و امکانات موبایل تاشو سامسونگ را بررسی می‌کنیم.
گوشی تاشو سامسونگ W2018 که به مناسبت دهمین سالگرد توسعه محصولات سری W و بیست و پنجمین سالگرد سامسونگ در بازار چین، سرانجام طی رویدادی در شهر شیامن چین شاهد رونمایی آن بودیم، به دو نمایشگر لمسی 4.2 اینچی آمولد با وضوح 1080p تجهیز شده است که از این نظر تفاوتی با نسل قبلی ندارد. سازندگان از تراشه اسنپدراگون 835 در کنار 4 گیگابایت رم بهره برده‌اند تا مشکلی در پردازش اطلاعات وجود نداشته باشد. به علاوه، کاربران می‌توانند محتوای مختلف را روی حافظه 64 گیگابایتی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت ذخیره کنند.W2018، نخستین موبایل تاشو با کلید اختصاصی بیکسبی بوده و سامسونگ با افتخار از پشتیبانی این دستیار صوتی از زبان چینی خبر داده است.
 
گوشی تاشو سامسونگ با دو نمایشگر لمسی

بخش پشتی گوشی با طراحی مشابه گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس، میزبان دوربینی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و حسگر اثر انگشت است. در بخش جلوی نیز از دوربینی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 استفاده شده تا سلفی‌بازان بتوانند لحظات شیرین خود را با کیفیتی مطلوب ثبت کنند. فیلم‌برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه، از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های دوربین اصلی است.از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گوشی جدید سامسونگ می‌توان به باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی، خشاب سیم کارت هیبریدی و اندروید 6.0.1 مارشملو اشاره کرد. همانند بسیاری از محصولات مختص بازار چین، دستگاه پیش رو هم فاقد سرویس‌های گوگل در این کشور است.نسخه پایه گوشی تاشو سامسونگ W2018 با قیمت بسیار بالای 2 هزار و 400 دلار (16 هزار یوان یا 2 هزار یورو)، از طریق JD و Tmall در رنگ مشکی به فروش می‌رسد. رنگ‌های طلایی و نقره‌ای نیز در تعداد محدود تولید شده‌اند. در ادامه می‌توانید تصاویر این اسمارت فون زیبا را تماشا کنید:
 
گوشی تاشو سامسونگ با دو نمایشگر لمسی 
 
گوشی تاشو سامسونگ با دو نمایشگر لمسی 
 
گوشی تاشو سامسونگ با دو نمایشگر لمسی