به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۱۴۰۴۰۳

تصویرگلکسی A5 سال ۲۰۱۸ را ببینید

گروه اقتصادی: انتظار می‌رود که تا چند وقت دیگر شرکت سامسونگ سری ۲۰۱۸ گوشی‌های گلکسی A را معرفی کند. تا این لحظه هم شایعات مختلفی درباره مدل‌های A5 و A7 سری ۲۰۱۸ به بیرون درز کرده است.
تا این لحظه هم شایعات مختلفی درباره مدل‌های A5 و A7 سری ۲۰۱۸ به بیرون درز کرده است. گوشی گلکسی A5 به احتمال زیاد قیمت کمتری نسبت به A7 خواهد داشت، اما ویژگی‌های خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امروز تصویری از قاب محافظ این گوشی به بیرون درز کرده که تقریبا تمام ظاهر این تلفن همراه هوشمند را نشان می‌دهد.
 
تصویر لو رفته از گلکسی A5 سال ۲۰۱۸ را ببینید

همان‌طور که از قبل شایعه شده بود گلکسی A5 جدید به صفحه نمایش Infinity Display مجهز شده و تصویر لو رفته هم به این موضوع اشاره می‌کند. در واقع A5 سال ۲۰۱۸ همان صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه گلکسی اس ۸ را خواهد داشت. همچنین مشخص شده که این گوشی دوربین دوتایی نخواهد داشت و تنها از یک دوربین در پشت گوشی استفاده شده است.
 
تصویر لو رفته از گلکسی A5 سال ۲۰۱۸ را ببینید

همچنین مشخص شده که این گوشی یک دکمه مخصوص برای دستیار صوتی بیکس‌بی هم خواهد داشت. در اطلاعات لو رفته گفته شده که گوشی گلکسی A5 سال ۲۰۱۸ به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ یا اگزینوس ۷۸۸۵ راهی بازار می‌شود.
 
تصویر لو رفته از گلکسی A5 سال ۲۰۱۸ را ببینید