به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۱۴۰۴۳۲

کنسرت همایون شجریان و پورناظری‌ها

گروه فرهنگی: بخشی از عوایدِ کنسرت «همایون شجریان و تهمورس و سهراب پورناظری» در اختیارِ زلزله‌زدگانِ غرب ایران قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایلنا، همچنین این هنرمندان تعدادی بلیت به صورتِ «همت عالی» در اختیار تعدادی از علاقه‌مندان می‌گذارند تا آن نیز در اختیارِ مردمِ آسیب‌دیده‌ی غرب کشور قرار گیرد.
کنسرت همایون شجریان و تهمورس و سهراب پورناظری 
«همایون شجریان» در این باره نوشته است: «دوستانِ گرامی از یازدهم آذرماه با کنسرتِ «ایرانِ من» در خدمت شما عزیزان خواهیم بود و در کنار چند قطعه‌ی تازه، آثاری چون: چرا رفتی، ابر می‌بارد، آهای خبردار و ... را تقدیم حضورتان خواهیم کرد.بخشی از عوایدِ این کنسرت و بلیت‌های اهدایی که به صورت همت عالی در اختیار تعدادی از علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و همچنین کمک‌های اسپانسرِ برنامه -شرکت «دوو»- برای رفع احتیاجاتِ آینده‌ی مصیبت‌دیدگانِ زلزله‌ی کرمانشاه، هزینه خواهد شد. کمپین «ایران من» نیز در همین راستا فعالیت‌ خواهد کرد. لازم به توضیح است جزییات هزینه‌کردِ کمک‌های مالی برای زلزله‌زدگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. امید است ما نیز بتوانیم به اندازه‌ی قطره‌ای از دریای همدلی بی‌حد و مرز مردمِ «ایران من» دین خود را ادا کنیم.»این کنسرت در روزهای یازدهم، دوازدهم، پانزدهم و شانزدهم آذرماه در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود و علاوه بر قطعاتِ جدیدی که برای اولین بار در این کنسرت اجرا می‌شود، قطعاتی از آلبوم‌های نه فرشته‌ام نه شیطان، رگِ خواب و آرایش غلیظ به اجرا درمی‌آید.همایون شجریان و سهراب پورناظری تابستانِ سال جاری کنسرت- نمایش «سی» را روی صحنه برده بودند.