کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استقبال از تازه‌ترين فيلم مسعود كيميايي

14 آذر 1396 ساعت 14:00

گروه فرهنگی: از هفته گذشته و با اکران پنج فیلم جدید، رقابت برای پرفروش‌ترین فیلم‌ها بیشتر شده و در میان این آثار «قاتل اهلی» ساخته مسعود کیمیایی کارگردان مولف و صاحب سبک خوب می‌فروشد.


به گزارش ایرنا، تازه‌ترین ساخته مسعود کیمیایی بعد از یک هفته نمایش در 82 سالن سینما توانسته به 586 میلیون و 785 هزار تومان فروش برسد و در میان پنج فیلم تازه اکران شده بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص دهد.«قاتل اهلی» که در مجموع یک میلیارد تومان فروخته، داستان زندگی حاج آقا دکتر جلال سروش یک شخصیت سیاسی است که درگیر ماجراهایی می شود... .پرویز پرستویی بازیگر نقش اول این فیلم نخستین همکار خود با کیمیایی را در «قاتل اهلی» تجربه کرده است. امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، پگاه آهنگرانی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشیدپور، اکبر معززی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، هستی محمایی، کاترین اصلانی و پولاد کیمیایی دیگر هنرمندان این فیلم پُربازیگر هستند.«ثبت با سند برابر است» به کارگردانی بهمن گودرزی دیگر فیلم تازه اکران سینما نیز توانسته دوش به دوش «قاتل اهلی» بفروشد.این فیلم بعد از یک هفته نمایش در 77 سالن سینما توانسته 561 میلیون و 839 هزار تومان فروش کند و در مجموع نیز با فروش یک میلیارد تومان به باشگاه میلیاردی ها پیوسته و در رده دوم پُرفروش فیلم‌های تازه اکران قرار گیرد.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر، بی یال… .امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مشهدی، سپند امیرسلیمانی، آیدا جعفری، یزدان فتوحی، مهران رجبی، پوریا پورسرخ، محمدرضا شریفی نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«صفر تا سکو» ساخته سحر مصیبی که به زندگی خواهران منصوریان قهرمانان ووشوکار جهان می پردازد در عین حال که اثری مستند گونه است توانسته فروش خوبی را بعد از یک هفته نمایش کسب کند.این فیلم به تهیه کنندگی مهتاب کرامتی بعد از یک هفته نمایش در 18 سالن سینما 64 میلیون و 444 هزار تومان فروش داشته است و در مجموع فروش 121 میلیون و 261 هزار تومانی را تجربه کرده است.«اشنوگل» اثری دفاع مقدسی به کارگردانی مشترک هادی حاجتمند و علی سلیمانی سرندی نیز فروشی بهتر از 7 میلیون و 560 هزار تومان نداشته است.این فیلم در مجموع نیز بعد از یک هفته نمایش در 7 سالن سینما 27 میلیون و 297 هزار تومان فروش داشته و مانند چند فیلم اخیر دفاع مقدس که اقبالی در گیشه نداشته اند با فروش خوبی رو به رو نشده است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می آید که نشان می دهد احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده…برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلگشا، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی و لویک زاکاریان بازیگران اشنوگل هستند.

«انزوا» نخستین تجربه فیلمسازی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی نیز از جمله آثار تازه اکران شده سینما است که بعد از 2 هفته نمایش در 24 سالن سینما فروشی بهتر از 85 میلیون و 790 هزار تومان نداشته است.این فیلم درباره پرویز است که پس از شش سال با ضمانت رییس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصی می‌گیرد تا همسرش را که به تازگی فوت کرده است دفن نماید و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز دغدغه دیگری هم دارد...در «انزوا» نیز بازیگران بسیاری چون امیرعلی دانایی، نادر فلاح، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، لعیا عباس‌میرزایی، جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی، سیامک صفری کیمیا ملایی، علی علیخانی، ملیکا پارسا، متین پارسا باران عبیری، آرسس سالمی، مهرداد روزبهانی و ارمیاحسین پور ایفای نقش می کنند.

«پینوکیو، عامو سردار و رییسعلی» به کارگردانی سیدرضا صافی نیز از جمله آثار تازه اکران شده است که هنوز آماری از فروش این فیلم ثبت نشده است.از 8 آذر ماه نیز دو فیلم جدید «وقتی برگشتم» ساخته وحید موساییان و «آذر» نخستین تجربه فیلم بلند سینمایی محمد حمزه ای اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده اند که هنوز آمار فروش این دو فیلم با توجه به اینکه یک هفته از اکران آنها نگذشته منتشر نشده است.در خلاصه داستان «آذر» آمده است: برای خودم فکرهایی داشتم آرزو داشتم می‌خواستم قهرمان بشم می‌خواستم اون چیزی که جامعه بهم تحمیل می‌کنه رو کنار بزنم، خوبه.نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، لیلا زارع، مائده طهماسبی، مهران نایل، شیرین آقا کاشی، مانیا علیجانی پژمان جمشیدی و هومن سیدی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «وقتی برگشتم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی وحید موساییان نیز نمایش خود را با 14 سالن سینما آغاز کرده و در در خلاصه داستان آن آمده است: خانه‌ای قشنگ دارد و فرنگ. رویا دارد و واقعیت و عشقی که خانه را سرپا نگه می‌دارد.رضا کیانیان، افشین هاشمی، رعنا آزادی ور، امید روحانی، بیتا فرهی، حسین محب اهری، سحر آربین، احترام برومند و سروش صحت از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


کد مطلب: 140505

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/140505/استقبال-تازه-ترين-فيلم-مسعود-كيميايي

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir