به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۱۴۰۵۴۸
وصیت‌نامه علی عبدالله صالح

حوثي‌ها جسد صالح را شبانه دفن كردند!

گروه بين‌الملل: درحاليكه، شبکه اسکای نیوز عربی گزارش داد، گروه حوثي‌ها، جسد علی عبدالله صالح، متحد سابق خود و رئیس‌جمهور اسبق یمن را شبانه در صنعا و بدون برگزاری مراسمی دفن كرده است! آخرين وصیت‌نامه منتسب به صالح، منتشر شده و همزمان، برخي منابع عربي از اعدام صدها عضو حزب كنگره مردمي توسط انصارالله گزارش داده‌اند و شبكه الحدث به نقل از يك عضو حزب كنگره مردمي، آمار اعدام‌شدگان را بالاي هزار نفر دانست.
حوثي‌ها جسد صالح را شبانه دفن كردند!
شماری از رسانه های یمنی و عربی به نقل از یک عضو حزب کنگره ملی، تصویری از یک دستخط منتسب به رئیس جمهور سابق یمن را منتشر کردند و مدعی شدند این آخرین وصیت او به فرزندانش و نیز ملت یمن بود که سبب کشته شدن وی شد. سام الغباری، عضو حزب کنگره ملی با انتشار این دستخط مدعی شد علی عبدالله صالح در این نامه به فرزندان خود و ملت یمن وصیت کرده در برابر گروه انصارالله  تسلیم نشوند.

در این وصیت ادعایی به نقل از علی عبدالله صالح آمده است: اگر این برگه را پیدا کردید، بدانید که میهن ارزشمند است و ما نمی توانیم آن را کوچک بشماریم. وصیت من به فرزندانم و ملت یمن این است که در برابر این شبه نظامیان جنایتکار تسلیم نشوند و جمهوری یمن را در اختیار آنها قرار ندهند و کابوسی شوند که خواب آنها را می رباید. در ادامه این وصیت ادعایی آمده است: در این لحظات من خود را میان خیانت فراوان کسانی می بینم که یمن را به بهایی ناچیز فروختند؛ درود من به شما ای ملت بزرگ یمن؛ با شما در بهشت برین دیدار خواهم کرد.