به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۱۴۰۸۷۱
رقابتهای جام حذفی فوتبال؛

صعود پرسپولیس با ترکیبی جدید

گروه ورزشی: تیم‌ فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم دسته اولی بادران به برتری رسید تا حریف صنعت نفت در یک چهارم نهایی شود.
صعود پرسپولیس با ترکیبی جدید
تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ امروز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف بادران رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید. پرسپولیس در نیمه اول در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی توسط گادوین منشا به گل رسید و مهرداد رضایی هم در دقیقه ۴۰ گل تساوی را برای تیم بادران به ثمر رساند. بازی در نیمه دوم کمی هجومی‌تر از سوی پرسپولیس دنبال شد که در ادامه شجاع خلیل زاده در دقیقه ۵۴ دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

تصمیمات داور این بازی باعث شد تا بازیکنان و نیمکت نشینان هر دو تیم بارها نسبت به آن واکنش نشان دهند. همین موضوع هم باعث شد تا حسن اکرمی داور این مسابقه، چند بار دست به جیب شود و به برخی بازیکنان کارت زرد نشان دهد. پرسپولیس که در این دیدار با ترکیبی متفاوت و جدید به میدان رفت ابتدا با کاپیتانی فرشاد احمدزاده بازی را شروع کرد و در اواخر نیمه دوم هم محسن مسلمان به جای او به زمین آمد و کاپیتان شد. شاگردان برانکو که در این دیدار سفیدپوش بودند در هر دو نیمه صاحب توپ و میدان بودند اما تیم دسته اولی بادران هم نمایش خوب و قابل قبولی داشت و توانست همپای پرسپولیس پیش برود.