به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۴۰۸۹۲

شاسی بلند چینی رکورد شکست

گروه اقتصادی: شاسی بلند Lynk&Co که فعلا با نام 01 شناخته می‌شود، توانست رکورد پیش فروش را در تاریخ خودروسازی جهان جابجا کند. شرکت چینی لینک اند کو، زیر مجموعه جیلی است.
شاسی بلند چینی رکورد پیش فروش را شکست
شرکت چینی لینک اند کو به عنوان زیر مجموعه شرکت جیلی، یک خودروساز تازه‌کار است که در محصولات خود از تکنولوژی‌های دیگر هم‌خانواده خود یعنی شرکت سوئدی ولوو بهره می‌برد. این شرکت تازه‌کار اخیرا کراس اووری را با مدل 01 معرفی کرده و با تبلیغات و بازاریابی فوق‌العاده خود توانست تنها در مدت 137 ثانیه، رکورد پیش فروش 6 هزار دستگاه را به نام خود ثبت کند. به این ترتیب شاسی بلند Lynk&Co رکورد جدیدی را در زمینه پیش فروش خودرو از آن خود کرده است.
شاسی بلند چینی رکورد پیش فروش را شکست
البته نباید سهم محبوبیت زیاد شاسی بلندها و سیستم‌های خرید اینترنتی در کشور چین را در این موفقیت نادیده گرفت. همچنین این شاسی بلند جدید از طریق 150 نمایندگی فروش نیز در سراسر کشور چین پیش فروش می‌شود.آلین ویسر (Alain Visser)، مدیر ارشد شرکت چینی لینک اند کو در این باره اظهار کرد:    تقریبا یک سال پیش، شرکت لینک اند کو را تاسیس کردیم و اکنون پیش فروش باورنکردنی کراس اوور 01 را آغاز کرده‌ایم. چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری و از طریق نمایندگی‌ها اقدام به خرید این خودرو کنید، ما تجربه‌ای لذت‌بخش و باارزش را برای شما فراهم خواهیم کرد. خریدی ساده‌تر از سیستم‌های خرید آنلاین تصورکردنی نیست. تنها با چند کلیک و به لطف سیستم جستجوگر در سایت ثبت نام می‌توانید خودروی مورد نظر را خریداری کنید. با حضور پرشور خریداران چینی ثابت شد که این فرایند تا چه اندازه موفق و خوب عمل کرده است. ما به پیش فروش خارق‌العاده شاسی بلند Lynk&Co افتخار می‌کنیم. حرکت ما تازه آغاز شده و سعی می‌کنیم بر روی بهبود روش‌ها کار کنیم.
 
شاسی بلند چینی رکورد پیش فروش را شکست

در پیش فروش کراس اوور لینک اند کو 01 تنها یک مدل به متقاضیان ارائه شد و خبری از تیپ‌ها و آپشن‌های مختلف نبود. این خودرو به پیشرانه بنزینی ساخت ولوو مجهز شده و قرار است در آینده نزدیک نسخه تمام الکتریکی آن نیز آماده شود. در مجموع، این شاسی بلند از نظر پلتفرم و بسیاری موارد دیگر مانند تجهیزات و امکانات به کراس اوور ولوو XC40 شباهت دارد.
 
شاسی بلند چینی رکورد پیش فروش را شکست
شرکت چینی لینک اند کو اعلام کرده که شاسی بلند 01 را با قیمت 24 الی 31 هزار دلار در بازار چین عرضه می‌کند و نسخه مخصوص بازار اروپا کمی گران‌تر خواهد بود. همچنین خودروی سدان لینک اند کو نیز با شماره مدل 03 به زودی تولید و پیش فروش می‌شود.