به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۱۴۱۰۹۰
قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی؛

استقلال میهمان صنعت‌نفت شد

گروه ورزشی: بعد از دیدار استقلال و ایرانجوان، مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شد و ۴ تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.
استقلال میهمان صنعت‌نفت شد
آخرین بازی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور بعد از ظهر امروز بین دو تیم استقلال و ایرانجوان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که طی آن آبی پوشان موفق شدند با غلبه بر حریف خود چهارمین تیمی باشند که به همراه خونه به خونه، صنعت نفت و استقلال خوزستان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسید.
دو تیم فوتبال استقلال و ایران‌جوان بوشهر در چارچوب مرحله یک چارم نهایی از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری سه گله آبی‌ها همراه بود. گل‌های استقلال را در این دیدار مجید حسینی در دقیقه (۴+۴۵) و سرور چپاروف در دقیقه ۴۹ و علی قربانی در دقیقه ۹۱ به ثمر رساندند.
 
بعد از پایان این مسابقه قرعه کشی دو بازی نیمه نهایی توسط مسئولین سازمان لیگ در همان ورزشگاه آزادی برگزار شد تا چهار تیم حریف خود را در مرحله نیمه نهایی بشناسند.
بر این اساس در مرحله نیمه نهایی تیم صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر میزبان استقلال تهران است که این دیدار ۱۱ دیماه برگزار خواهد شد. بدین ترتیب تیم خونه به خونه بابل در اهواز میهمان استقلال خوزستان خواهد بود.