کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ژوله: از رای به روحانی، پشیمان نیستم

4 دی 1396 ساعت 12:37


گروه هنری: امیرمهدی ژوله در اینستاگرام نوشت:‌ «خدا رو شکر دولتی داریم که بعد از سالها که نمیدونستیم دولتها از کجا درمیارن و کجا خرج میکنن ،انقدر شفاف هرچی هست و نیست رو گذاشته وسط که از فوتبالیست و خواننده گرفته تا مجری برنامه ترکیبی تلویزیون و پلنگ اینستا و مردم شریف شهر همه فهمیدن پولهای دولت از کجا میاد و کجا خرج میشه.

 
خداروشکر بعد از سالها دولتی داریم که از فوتبالیست و خواننده گرفته تا مجری برنامه ترکیبی تلویزیون و پلنگ اینستا و مردم شریف شهر همه میتونن نقدش کنن،باهاش شوخی کنن و بهش بد و بیراه بگن بدون اینکه نگران عواقب نقد و شوخی و توهین شون باشن. خداروشکر دولتی داریم که انقدر پای فیلتر نشدن فضای مجازی واستاده که ما حالا اینستا و تلگرامی و جایی داشته باشیم از درامدها و مصارف بودجه باخبر بشیم و توش طنز و نقد و توهین فوتبالیست و خواننده و مجری برنامه ترکیبی و پلنگ اینستا و مردم شریف شهر رو به گوش مردم و مسئولین و همدیگه برسونیم.

من هم مثل شما دارم زیر این الودگی و ترافیک و استرس و بیکاری و غم فقر و شکاف طبقاتی و ناکارامدی و شل کاری و فساد اداری و اقتصادی و هزار کوفت و زهرماری که بارش رو دوش من و خانواده و دوستان و تک تک شماست له میشم ولی پشیمون نیستم .نه از رای دادن،که راه دیگه ای بلد نیستم برای بهتر شدن اوضاعمون جز صندوق رای و نه از رای دادن به این دولت،که نسخه دیگه ای نمیشناسم جز مشی عقلانیت و اعتدال. وقتی ماشینم خراب میشه نمیندازمش دور.میبرمش تعمیرگاه. هشتگ مثل خیلی ها پشیمان نیستم. ولی هشتگ مثل خیلی ها شاکی ام.

توضیح غیر ضروری: آقای روحانی کاری برای من نکرده.از صدقه سر ایشون هم به جایی نرسیدم.
من زمان اقای خاتمی روزنامه نگار شدم.
زمان اقای احمدی نژاد فیلمنامه نویس شدم
زمان اقای روحانی هم یه صابون مراغه از جیبم دراوردم.
همین!
من هم خانواده و دوستان بیکار دارم.
من هم داروهای بیماران خاص مصرف میکنم.
من هم بعضی وقتها تخم مرغ میخورم.»


کد مطلب: 141212

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/141212/ژوله-رای-روحانی-پشیمان-نیستم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir