به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۱۴۱۵۸۶

فرمانده سپاه پاسداران یک مسئول سابق را متهم به فراخوان اعتراض‌ها کرد

گروه سیاسی: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز اعتراض‌های اخیر را به یکی از مسئولان سابق نسبت داده که "این روزها زبان به مخالفت‌‎خوانی نسبت به اصل و ارزش های نظام گشوده است".
سرلشکر محمدعلی جعفری، بدون آن که نامی از این مسئول سابق ببرد، افزود که وقایع اخیر با فراخوان یکی از سایت‌های وابسته به این شخص صورت گرفته است. فرمانده سپاه گفت نیروهای امنیتی در حال بررسی این موضوع هستند و "اگر به دخالت این مسئول سابق برسند قطعا متناسب با وضعیت و درخواست ناجا با او برخورد خواهند کرد."

در این باره برخی سایت‌ها بیشترین گمانه‌زنی درباره فرد موردنظر فرمانده سپاه را محمود احمدی‌نژاد ارزیابی كرده‌اند زیرا به اعتقاد آنها، در هفته‌های اخیر و پیش از آغاز ناآرامی‌ها انتقادات احمدی‌نژاد، از مدیریت و مسئولان کشور به ویژه قوه قضاییه واکنش‌های زیادی به همراه داشت. رهبر انقلاب هم در واکنشی تلویحی اما تند به احمدی‌نژاد گفتند: "نمی‌شود که انسان یک دهه همه‌کاره کشور باشد، بعد در دهه بعدی تبدیل شود به مخالف‌خوان کشور." در روزهای اخیر هم مسئولان از "دخالت حلقه انحرافی" در اعتراض‌ها صحبت کرده بودند. این در حالیست كه محمود احمدی‌نژاد روز هفتم دی در بوشهر و در آغاز اعتراضاتی که در ابتدا با عنوان «نه به گرانی» شناخته می‌شد، گفت: همه مراقب باشند، هر نوع تنش، درگیری یا حرکت خلاف و تهمت و افترا و تخریب محکوم است و ارتباطی با ما و ملت ندارد.»
 

توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۱۶:۳۷
بعید میدانم مسولین نظام با دکتر محمود که بنوعی اصولگراست برخورد قضایی شدید بکنند (357036)