به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۱۴۱۶۱۲
حداكثر 42000 نفر بودند!

وزیرکشور تعداد معترضان را شمارش كرد!

گروه سياسي: وزیر کشور، دولت تدبير در اظهار نظري عجيب تعداد كل معترضان در دهها شهر كشور را 42000 نفر ارزيابي كرد!!
عبدالرضا رحمانی‌فضلی در آیین تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید سمنان با اشاره به اعتراضات در برخی شهرهای کشور، اظهار کرد: مجموعه نظام تلاش کرده که در وقایع اخیر بالاترین سطح مدارا و هدایت‌گری را داشته باشد. براساس آمار دقیقی که دستگاه‌های مسئول ارائه دادند حداکثر ۴۲ هزار نفر! در این اعتراضات شرکت داشتند که جمعیت بالایی نیست. وي بدون اشاره به نام دستگاه‌هاي مذكوري كه اين ارقام را به وي داده‌اند و نحوه تجميع آمار كل معترضان، توضيح نداد چگونه در اين همه تجمعات در مناطق مختلف و پراكنده موفق به شمارش تعداد آنها همچون تماشاگران ورودي به يك ورزشگاه شده است!
وی با بیان اینکه این اعتراضات طبیعی و در همه کشورها وجود دارد افزود: علت تداوم این اعتراضات در برخی استان‌ها و شهرهای کوچک نیز سطح تعامل و مدارای بالای نظام و نیروهای مسئول با مردم است چرا که در نظام جمهوری اسلامی مردم جایگاه بسیار بالایی دارند.
برچسب ها: وزیر کشور

ویدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۱۰/۱۴ ۱۵:۴۸
جناب وزیر متاسفانه باید عرض کنم اشتباه محاسبه کرده اید!با حسابو کتاب بنده این عدد۴۳۰۱۱ نفر بود !!!! (357119)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۱۰/۱۴ ۱۸:۴۷
این نتیجه اشتباه روحانی است که ملت واصلاح طلبان گول زد .ولی وقتی بقدرت رسیدتمام پستها وزارتخانهای .مسولین از اصولگرایان افراطی گذاشته . مردم از روحانی اصلاح طلبان اصلاحات سر خورده شدنند چهل سال دارند میگن اصلاحات اساسی در قانون میشود ولی یک میلیمت اصلاحات که جلو نرفت هزاران متر هم عقب رفتیم (357124)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۱۰/۱۴ ۱۹:۲۶
تمام وزرای اقتصادی روحانی از قضا ظاهرا اصلاحطلب هستن مثل مسعود کرباسیان و سیف و .... البته اینها از طرف تیم حزب مشارکت و ... به روحانی تحمیل شدند و ضعیفترین کارکرد رو هم خود اینها در کابینه داشتند و برجام رو برباد دادند (357131)
۱۳۹۶/۱۰/۱۴ ۲۳:۳۶
اینها که تو تاریکی در حال حرکت بودند چطور شمردیشون؟ (357142)