به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۱۴۱۶۸

غرویان: حاضرم به کمیسیون گزارش بدهم

گروه سياسي: حجت الاسلام محسن غرویان از شاگردان سابق آیت‌الله مصباح یزدی است که در حال حاضر با انتقاد از جریان آیت‌الله مصباح به نوعی در دسته‌بندی‌های سیاسی از این گروه جدا شده و به انتقاد از این گروه و اعمالش می‌پردازد.
غرویان: حاضرم به کمیسیون گزارش بدهم
غرویان در باره گزارش کمیته حقیقت‌یاب در خصوص حمله به علی لاریجانی در قم به سايت سلام نو گفت: این برخورد‌ها و این حرکت‌ها منحصر به قم و یا تنها یک حادثه و یک ۲۲ بهمن قم نیست. این معضلی است که در کشور وجود دارد. این یک مسئله مهم کشوری و ملی است که باید کمیسیون امنیت ملی مجلس حتما نسبت به آن واکنش جدی بدهد.

... این روش‌ها دقیقا خلاف روش اسلام است. این گروه نه از روی غیرت دینی بلکه از روی جهالت وسادگی و کم سواد بودن دست به این اقدامات می‌زنند. این‌ها به خاطر عدم درک صحیح از دین فریب انسان‌هایی را خوردند که به نظر من باید با آن‌ها برخورد و با افکارشان مقابله شود. این مطالبه مردم وهم به صلاح اسلام ونظام اسلامی است.

...این برخورد‌ها آنقدر آثار منفی در اجتماع داشته و دارد ومردم را نسبت به اسلام بدبین می‌کند، وقتی مسئله مورد گلایه مراجع باشد. گذر کردن از آن اشتباه بزرگی است. مجلس باید به وظیفه اصلی‌اش عمل کند. قوه قضاییه هم باید ورود کند چون خواسته مردم و اتفاقی است که اگر برخورد نشود به کیان نظام اسلامی ضربه می‌زند.

...من بعد از اظهاراتم مورد آزار واذیت وبرخوردهای ناروای بسیاری قرار گرفتم و حاضرم به کمیسیون امنیت ملی مجلس درمورد تهدید‌ها وبرخورد‌های که گروه قم نسبت به من انجام دادند هم گزارش دهم. مقام معظم رهبری هم همواره تمام افراد را به شدت از این گونه برخورد‌ها نهی وتوبیخ کرده‌اند؛ این معضل که دامن اسلام را گرفته است باید حل شود.

شهنواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۸:۱۶
حالا که دامن خودتون گرفته یادتون افتاد غیر اسلامیه؟؟؟؟؟؟ زمان دولت اصلاحات که با این حمله ها خوب حال میکردید!!!!!!!! (100177)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۲۱
آقای غرویان در انتخابات از آقای روحانی حمایت کردند (جهت اطلاع گفتم ) (100561)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۲۳
اقای غرویان همواره همین موضع رو داشتن از چیزی که اطلاع ندارید صحبت نکنید (100833)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۸:۲۴
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید ، دمت گرم (100188)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۲۴
خدا افرادی مثل آقای غرویان رو حفظ کند شجاعت می خواهد در اون موقعیت دفاع از حق بکنی (100565)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۳۵
ممنون از سخنی که نوشتیدف اما اصل سخن سیدالشهداف کلمه لااقل ندارد.
اگر دین ندارید آزاده باشید.
با سپاس (100588)
هومن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۸:۲۵
تورو خدا بگو کیا بودن ؟! ما هم اصلا از هیچی خبر نداریم ! (100189)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۱۴
اگر قضیه لباس شخصی ها و نیروهای خودسر سالهای قبل تکلیفش مشخص می شد الان شاهد چنین روزهایی نبودیم. از قدیم گفتند از ماست که بر ماست. (100260)
خادم
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۱۶
خداوند بخیر کند با گروه افراطی که تنها دست آوردشان مرگ است چه برای کشور وچه برای ملت و به هیچ چیز قکر نمی کنند به جز نابودی وفنا . (100261)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۴۴
سلام
حتما این هم مثل کروبی ادعای تج... در کهریزک را خواهد کرد (100286)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۲۵
اگه بیایی مجلس گزارش کنی با گوجه فرنگی از شما اسقبال میشود ! (100388)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۰۹
محکوم کردن چهار نفر به قول خودتون بی سواد چه دردی دوا میکنه؟ باید کسی را محاکمه کرد که از این بی سوادی در حال سو استفاده است... (100460)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۲۴
شما این جمله رو ندیدی یا خودتو زدی به ندیدن ؟

"فریب انسان‌هایی را خوردند که به نظر من باید با آن‌ها برخورد و با افکارشان مقابله شود."

داره میگه بارهبران این ادم های باسواد باید مقابله بشه (100834)
ابراهیم
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۱۴
باید به نظرات جناب غرویان توجه ویژه نمود زیرا از بطن این جریان اطلاع دارد. اختلاف اخیر با این جریان و موضع گیری اصول گرایان با ان می تواند به معضلی که شانزده سالی است به ان گرفتار شده ایم کمک کند (100548)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۲۵
کاش ایشون معاونت مربوط به روحانیت و حوزه میشدن (100835)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۲۲
غرویان یک متفکر است وقابل احترام (100830)
آرش
Malaysia
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۸:۵۰
لباس شخصی ها و نیروهای خودسر برای حمله به رقیب طراحی و حمایت می شدند، اما اینبار پا روی دم یکی از خودی ها گذاشته اند. این جریان از جایی آب می خورد که آنان را از هرگونه برخورد جدی مصون می دارد. سعید مرتضوی، سعید امامی، سعید تاجیک و سعید عسکر نمونه هایی از این گروه اند. (100920)