به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۱۴۱۷۳۳

بازداشت‌شدگان ایذه بین 16 تا 24 سال

گروه سیاسی: نماینده مردم شهرستان ایذه در خصوص وضعیت حوزه انتخابیه خود گفت:‌ افرادی که در تجمعات ایذه بازداشت شده‌اند، غالبا نوجوان و جوان بین ۱۶ تا ۲۴ سال هستند، زمانی که در ایذه بودم با خانواده‌های آنان گفت‌و‌گو‌هایی را انجام داده‌ام تا مشکلاتشان به زودی برطرف شود.هدایت الله خادمی درباره وضعیت شهرستان ایذه و تعداد بازداش‌شدگان در این شهر گفت: شهرستان ایذه در حال حاضر هیچ مشکلی ندارد. از آمار تعداد بازداشتی‌ها اطلاع دقیقی ندارم و امیدوارم با صحبت‌هایی که شده افرادی که نقش اساسی در این میان نداشته‌اند، به زودی آزاد شوند.
به گزارش ایلنا،نماینده مردم ایذه در دهمین مجلس خاطرنشان کرد: افرادی که در تجمعات بازداشت شده‌اند، غالبا نوجوان و جوان بین ۱۶ تا ۲۴ سال هستند، زمانی که در ایذه بودم با خانواده‌های آنان گفت‌و‌گو‌هایی را انجام داده‌ام تا مشکلاتشان به زودی برطرف شود.وی ادامه داد: قریب به اتفاق خانواده‌های این افراد معتقد بودن فرزندان‌شان ارتباطی به این درگیری‌ها ندارند و زمانی که از دبیرستان به منزل بازمی‌گشتند نا‌خواسته وارد این جریانات شده‌اند.خادمی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: با وزرای اصلاعات و کشور درباره بازداشت‌شدگان شهر ایذه به گفت‌و‌گو پرداختم، به آن‌ها گفتم اکثر بازداشت ‌دگان جوانان و نوجوانان هستند عنایت ویژه به آن‌ها داشته باشند و کسانی که نقش اساسی در این تجمعات نداشته‌اند را زود‌تر آزاد کنند.

وی درباره جلسه امروز مجلس  گفت: هرکدام از آقایان در خصوص فعالیت‌هایی که داشتند گزارش‌های را ارائه کردند. مطالب عنوان شده همان‌هایی بود که می‌دانستیم و موضوع جدیدی در این گزارش‌ها مشاهده نکردیم.نماینده مردم ایذه در پاسخ به این سوال که باتوجه به اینکه رئیس صدا وسیما در جلسه امروز حضور داشته است چه مطالبی را بیان کرد، گفت: ایشان درباره اینکه چگونه اطلاع‌رسانی کردند، چرا همزمان با شروع این موضوعات اطلاع‌رسانی نشده و یا اینکه چرا بعداز یکی، دو روز دست به اطلاع‌رسانی زدند توضیحاتی را ارائه کردند.

وی تاکید کرد: ضمن تشکر از اقداماتی که آقایان انجام دادند، نمایندگان از این گزارشات سطحی که دوستان ارائه دادند، راضی نشدند.خادمی ادامه داد: من شب گذشته از ایذه به تهران بازگشتم و تمام مدتی که مشکلاتی در شهر بود، در آنجا حضور داشتم. برای اینکه نشان دهیم وضعیت شهرستان ایذه خیلی بحرانی نیست و مردم به کار و زندگی خود مشغول هستند، در‌‌ همان زمان‌های درگیری از وزیر ورزش و جوانان دعوت کردم که به شهر ما بیایند، ایشان هم دعوت ما را پذیرفتند و آمدند.وی افزود: با حضور وزیر ورزش و جوانان یک خانه کشتی را کلنگ‌زنی کردیم و یا با حضور معاون وزیر نیرو و مدیرعامل برق منطقه چند ایستگاه برق را افتتاح و کلنگ‌زنی کردیم.نماینده مردم ایذه با بیان اینکه بیکاری در منطقه بیداد می‌کند، گفت: خیلی از جوانان ایذه از مشکل بیکاری رنج می‌برند، معتقدم اگر اشتغال وجود داشته باشد جوانان و مردم زندگی خود را می‌کنند. جوان به موقع ازدواج می‌کند و با خانواده خود اوقاتش را سپری می‌گذارند.خادمی خاطر نشان کرد: در چنین مواقعی دشمن سوء استفاده خواهد کرد اگر مسئولان مشکلات اقتصادی و معیشتی را برطرف کند، قطعا هیچ بستری برای دشمنان وجود نخواهد داشت و کسی هم در خیابان حاضر نخواهد شد.