به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۱۴۱۸۷۱

تکذیب ادعای رفع فیلتر تلگرام

گروه سياسي: ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره نتیجه جلسه کمیسیون امنیت ملی برای بررسی اعتراضات اخیر، بیان کرد: خارجی‌ها از طریق تلگرام به تهییج افکار عمومی و بیان دروغ نسبت به وضعیت تهران و سایر شهرها می‌پرداختند. قرار شد که مسئولان تلگرام نیز قول دهند که از تلگرام استفاده امنیتی و تروریستی صورت نگیرد به همین دلیل مسئولان در این جلسه به ما گفتند که تا پنج‌شنبه (فردا) احتمالا تلگرام رفع فیلتر خواهد شد.

تكمیلی
در این خصوص دو تن اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، این ادعای حسن‌بیگی را تکذیب کردند.
محمدابراهیم رضایی، دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ایلنا گفت: من در جلسه کمیسیون امنیت ملی چنین چیزی را نشنیدم. شاید این خبر را به صورت خصوصی به آقای حسن بیگی گفته‌اند. مصطفی کواکبیان دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی نیز در خصوص ادعای حسن‌بیگی به ایلنا گفت: تا زمانی که من در جلسه کمیسیون بودم کسی چنین قولی نداد. البته در روزهای گذشته قرار بود که تلگرام تعیین تکلیف شود اما کسی چنین قولی به کمیسیون امنیت ملی نداد و من چنین چیزی نشنیدم. تا وقتی که من در جلسه بودم چنین بحثی مطرح نشد. همچنین یکی از مسئولان وزارت ارتباطات نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص صحت ادعای رفع فیلتر تلگرام تا فردا (پنجشنبه) اظهار بی‌اطلاعی کرد.
برچسب ها: فیلترینگ تلگرام