به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۱۴۱۸۸

اعضای هیئت مؤسس دانشگاه احمدی‌نژاد

گروه سياسي: یک منبع آگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعلام اسامی برخی از اعضای هیئت مؤسس دانشگاه احمدی‌نژاد، گفت: اعضای پیشنهادی هیئت مؤسس دانشگاه احمدی‌نژاد شروط لازم برای کسب رأی موافق شورا را ندارند.
اعضای هیئت مؤسس دانشگاه احمدی‌نژاد
یک منبع آگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه درخواست محمود احمدی‌نژاد برای تأسیس دانشگاه، درخواست دانشگاه خاص بوده است، گفت: اساسنامه این دانشگاه باید به تصویب شورایعالی انقلاب فرهنگی در دوره جدید برسد. وی با بیان اینکه اعضای هیئت مؤسس دانشگاه احمدی‌نژاد باید به تصویب شورایعالی انقلاب فرهنگی برسند، گفت: با توجه به اعضای پیشنهادی احمدی‌نژاد برای هیئت مؤسس این دانشگاه رأی موافق شورایعالی انقلاب فرهنگی بعید به نظر می‌رسد.

این منبع آگاه با بیان اینکه اعضای پیشنهادی احمدی‌نژاد شروط لازم برای کسب رأی موافق شورا را ندارند، گفت: افرادی نظیر اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی به عنوان اعضای هیئت مؤسس این دانشگاه از سوی احمدی‌نژاد مطرح شده‌اند شرایط لازم برای هیئت مؤسس دانشگاه را ندارند. به گفته وی، یکی از مهم‌ترین شرایط اعضای هیئت مؤسس دانشگاه‌ها عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌های کشور است.