به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۱۴۱۸۸۶
خودکشی‌ بازداشتي‌هاي اعتراضات

دادستان: او كه خودکشی کرد معتاد بود

گروه سياسي: دادستان کل کشور به ارائه توضیحاتی در زمینه خبرهای منتشر شده درباره خودکشی‌های اخیر در زندان‌های کشور پرداخت.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدجواد منتظری در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش وی در انقلاب و دفاع مقدس، گفت: نقش آن مرحوم در پیدایش، تثبیت و تداوم انقلاب و در دوران دفاع مقدس بی‌بدیل بود.
وی با اشاره به تعداد بازداشتی‌های اعتراضات اخیر و  وضعیت فعلی آنان، گفت: کسانی که نقش مهمی در تخریب نداشتند، آزاد شدند و تعداد اندکی باقی ماندند. در این زمینه فرقی بین دانشجو و غیردانشجو نیست و ملاک درباره بازداشت شدگان عمل آنهاست.
منتظری درباره خودکشی فردی که در زندان اوین در بازداشت بوده است، توضیح داد: فردی که خودکشی کرده است معتاد بوده است و فیلمش هم موجود است و در عین حال در حال ادامه تحقیقات در این زمینه هستیم.
وی ادامه داد: فردی که در اراک خودکشی کرده در زندان نیروی انتظامی بوده و پزشکی قانونی در حال تحقیق در این زمینه است و بنابر گزارش‌ها وی هم خودکشی کرده است. دادستان کل کشور در پایان درباره خبر خودکشی فردی در دزفول نیز تاکید کرد: این خبر جعلی است.