به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۱۴۲۰۵۷
كار خارجی‌هاست اما از ایادی داخلی هم استفاده کردند!

میرسلیم هم اعتراضات را ريشه‌يابي كرد

گروه سياسي: عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان این که ریشه اصلی اعتراضات اخير، خارجی است اما از ایادی داخلی هم استفاده کرده‌اند گفت: من موافق فیلتر تلگرام بودم چرا که ما نمی توانیم اجازه دهیم هر کس هر غلطی خواست در این کشور بکند!
مصطفی میرسلیم در مورد نوع مواجهه صدا و سیما با ناآرامی های اخیر کشور گفت: صدا و سیما در این مورد بسیار خوب کار کرد برخلاف نظر خیلی ها صدا و سیما در این وقایع خدمت ارزنده ای کرده است؛ آن چه خدمت نکرد و خیانت کرد فضای مجازی بود. متاسفانه از تلگرام سوء استفاده کردند و شبکه آمد نیوز که وابسته به منافقین بود خیلی خیانت کرد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق فیلتر تلگرام هستید، اظهار کرد: بله، ما که نمی توانیم آزاد بگذاریم هر کسی هر غلطی خواست در این کشور بکند؛ می گویند کسب و کار مردم با مشکل مواجه می شود، در حالی که ما خودمان پیام رسان ملی مان را راه می اندازیم، خوب هم هست و مردم می توانند از آن طریق کارشان را ادامه دهند.

میرسلیم در مورد برخورد و مواجه نظام با این اتفاقات بیان داشت: ناگزیر در چنین اتفاقاتی این چیزها پیش می آید. وقتی یک بلبشو به این عظمت در کشور رخ می دهد که 70، 80 شهر را درگیر می کند و عده بسیار زیادی را ملتهب می کند. طبیعی است که دستگاه قضایی نیز عاملین را دستگیر کند و به پرونده ها رسیدگی کند. ممکن است این رسیدگی یک مقدار طول بکشد. قاعدتا باید سریع برخورد کنند تا متوجه شوند که ریشه ها کجاست. وی در مورد منشاء اعتراضات گفت: من فکر می کنم تا حالا مقدار زیادی ریشه های این التهاب ها مشخص شده و به زودی اعلام خواهد شد. ریشه اصلی آن خارجی است اما از ایادی داخلی هم استفاده کرده‌اند.

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ۱۳:۵۸
1- فرموده اند: «ما که نمی توانیم آزاد بگذاریم هر کسی هر غلطی خواست در این کشور بکند» صرف نظر از تکبر، تفرعن و نخوتی که در این جمله نهفته است امیدوارم دو روز دیگر ایشان نگویند منظورشان این نبوده است. آقایات عادت کرده اند به مردم (رعایای شان) اهانت کنند و وقتی مورد اعتراض قرار می گیرند بگویند منظور این نبوده است.
2- ایشان چه کاره کشور هستند که اجازه بدهند یا ندهند؟ (357542)
ایرانی
United Arab Emirates
۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ۱۸:۲۲
جناب میرسلیم عزیز حالت خوبه؟ کجای عزیز ؟! (357549)
۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ۲۲:۳۱
واسه همينه يكي ٤٠٠ هزارتا بين ٥٠ ميليون طرفدار داره
من اگه جاي ايشون بودم با دسته گلم تو انتخابات حداقل چندسالي تو افق محو ميشدم
درضمن بدونن ازين موضع گيريا و خوش خدمتيا ابي واسشون گرم نميشه بيخود خودشو مضحكه مردم نكنه (357553)