کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مطهري: مجلس نیازی به رهنمود كيهان ندارد

روزنامه آرمان , 10 مرداد 1392 ساعت 13:08


گروه سياسي: علي مطهری در باره سرمقاله تند و توهين آميز اخير روزنامه کیهان تحت عنوان «هدیه مجلس به روحانی و ملت» كه از مجلس خواسته است به کابینه روحانی رای اعتماد ندهند گفت:
در این سرمقاله در واقع آقای شریعتمداری در جایگاه سخنگوی آقای روحانی ظاهر شده و گفته است نظر آقای روحانی نسبت به برخی از وزرای معرفی شده؛ نظر واقعی ایشان نیست و مجبور شده آنها را معرفی کند. در واقع صفت تظاهر وریا کاری و ملاحظه کاری و عدم قدرت در تصمیم‌گیری می‌تواند توهین تلقی شود. البته حرف‌های آقای شریعتمداری را نباید جدی گرفت. ایشان با همان افکار خودشان خو گرفته و نمی‌خواهد از آن خارج شود. با توجه به سن وسال ایشان، احتمال تغییر رویکرد در رفتارها و عملکردهای ایشان دور از انتظار است یعنی خصلت‌هایی در روح ایشان رسوخ پیدا کرده است که قابل تغییر نیست.

مطهري ادامه داد: جالب است که امثال آقای شریعتمداری، دکتر روحانی را ساکت فتنه می‌نامیدند. پس مردم به یک ساکت فتنه رای دادند. در واقع مشکل آنها با مردم است و باید با آن بسازد. مردم با وجود تخریب‌های فراوان درباره منادیان گفتمان اعتدال و در راس آنها آقایان هاشمی و خاتمی با مراجعه به فطرت حق جوی خود به کاندیداهای مورد نظر وحمایت اینها رای دادند. درواقع این آن چیزی است که آنها را عصبانی کرده است. نماينده تهران در خاتمه تاكيد نمود كه «نمایندگان مجلس وظیفه خود را می‌دانند و نیازی به رهنمود آقای شریعتمداری ندارند و در همه حال از حقوق ملت دفاع می‌کنند.»


کد مطلب: 14222

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/14222/مطهري-مجلس-نیازی-رهنمود-كيهان-ندارد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir