کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ریحون! تنها منویی که نیاز دارید

30 دی 1396 ساعت 15:59


امروزه اپلیکیشن های (نرم افزارهای) متنوعی با کاربرد های متفاوت، در اختیار عموم مردم قرار گرفته است. این اپلیکیشن ها به آسانی روی تبلت ها و گوشی های هوشمند نصب می شوند و با استفاده از اینترنت، سرویس های مختلفی را به کاربران ارایه می دهند.



از انجام تراکنش بانکی، سفارش پیتزا، سفارش همبرگر و خرید طرح ترافیک گرفته تا درخواست تاکسی و حتی سفارش آنلاین غذا، از خدماتی است که امروزه اپلیکیشن های هوشمند به کاربران ارایه می دهند. به طور کلی وجود اپلیکیشن های هوشند، سرعت انجام کارهای روزمره را افزایش می هند؛ از سوی دیگر به دلیل زیاد بودن جمعیت در شهر های بزرگ، از اتلاف وقت برای ماندن در صف بانک یا سفارش غذا در رستوران ها جلوگیری می کند؛ به طوری که کاربران بدون حضور در بانک یا بدون حضور در رستوران، به کمک اپلیکیشن های هوشمند، تنها با چند کلیک می توانند فعالیت مورد نظر خود را انجام دهند. یکی از اپلیکیشن های هوشمند و کاربردی، سامانه های سفارش آنلاین غذا هستند.
ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید



سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون، با بیش از 2500 رستوران ، امکان سفارش غذا در شیراز، تهران، کرج، اصفهان، مشهد، رشت و تبریز را فراهم کرده است؛ همچنین به تازگی امکان سفارش غذا در قزوین هم ممکن شده است؛ در نتیجه کاربران دو شهر رشت و قزوین هم از این پس می توانند به کمک ریحون، در سریع ترین زمان و ساده ترین شکل ممکن، سفارش غذای خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.



 در ریحون دیگر نیازی به پرداخت وجه نقد نیست؛ چرا که هزینه غذا به صورت آنلاین پرداخت می شود. ریحون در کنار وب سایت بسیار کاربردی، یک اپلیکیشن خیلی خوب هم دارد که از طریق سامانه های گوگل پلی، بازار و سیب اپ، برای سیستم عامل های اندروید و iOS قابل دانلود است. به کمک اپلیکیشن ریحون، شما می توانید رستوران های اطراف خود را پیدا کرده و از میان آنها، بسته به تنوع غذایی مورد نظر، غذای خوشمزه خود را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، خوشمزه خود را در محل مورد نظر دریافت کنید. از دیگر قابلیت های ویژه ریحون می توان به تیم پشتیبانی این سامانه اشاره کرد؛ تیمی که از آغاز تا پایان و حتی بعد از دریافت غذا، همراه شما خواهد بود. به کمک سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون، از میان منوی عکس دار بیش از 2500 رستوران، به آسانی غذایان را انتخاب کرده و و بعد از ثبت سفارش، غذای خوشمزه خود را در محل دلخواه دریافت کنید.


 
 


کد مطلب: 142246

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/142246/ریحون-تنها-منویی-نیاز-دارید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir