به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۱۴۲۴۵۱

فضای مجازی سگ هار است!

گروه سياسي: سیداحمد خاتمی، گفت: فضای مجازی که تريبون بيگانگان است، سگ هار است و اگر اي۱ن سگ هار رها شود دوباره گاز خواهد گرفت و مسوولان بايد در اين عرصه مراقب باشند!
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری پس از پايان سومين نشست هیات ریيسه مجلس خبرگان با کميسيون هاي داخلي اين مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در اين جلسه علاوه بر هيات ریيسه مجلس خبرگان، روساي کميسيون ها هم حضور داشتند و درباره مسائلي که در کميسيون ها مطرح است بحث و گفتگو شد. وي با بيان اين اينکه در اين نشست در دو محور گفتگو شد خاطر نشان کرد: محور اول گزارشي از مقدمات تشکيل هيات انديشه ورز بود، ما کارگروه هايي تشکيل داديم و در اين کارگروه ها کار مي شود و تاکنون بيش از ۱۳ جلسه در اين زمينه تشکيل شده است.
 
سخنگوي هیات ربيسه مجلس خبرگان رهبري گفت: هيات انديشه ورز در اجلاس عمومي مجلس خبرگان رهبري و با حضور ۸۸ نفر از اعضاي اين مجلس در اسفند ماه انتخاب خواهند شد و بعد از اينکه آيين نامه ها و راهکارها نوشته شد فعاليتشان را آغاز خواهند کرد. خاتمي افزود: مساله ديگر در خصوص مجلس خبرگان بود که پيرامون دو موضوع مطرح شد يکي مشکلات و اعتراضات مردم که بعضاً? اعتراضات به حق بود و مجلس خبرگان به عنوان نمايندگان اين مردم خود را موظف به پيگيري اين مطالبات حق مي داند و مسئله دومي که مطرح شد اين اغتشاشات بود که قطعا ضد انقلاب سوار بر اين موج شد و بايد با تدبير کاري کرد که ديگر اين حادثه اتفاق نيفتد.

وي با بيان اينکه در اين جلسه از همه کساني که در رفع اين غائله تلاش کردند به ويژه نيروي انتظامي تقدير شد گفت: براي آينده هم هشدار داده شد مراقب باشند که اصلا شيطنت هاي دشمنان شکل نگيرد.
حجت الاسلام خاتمي تصريح کرد: من به عنوان سخنگوي هيات رئيسه نمي توانم از اين نکته غلفت کنم که همه اعضاي جلسه از فضاي مجازي نگران بودند. وي افزود: اعضاي مجلس خبرگان رهبري به صراحت اعلام کردند که فرماندهي اين اغتشاشات دست فتنه گران فضاي مجازي بود. فضاي مجازي سالم ، مطلوب و مورد علاقه است اما فضاي مجازي که تريبون بيگانگان است، سگ هار است و اگر اين سگ هار رها شود دوباره گاز خواهد گرفت و مسئولان بايد در اين عرصه مراقب باشند.