به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۱۴۲۶۵

نوجوانی که با برنج و کتلت قهرمان آسیا شد!

گروه ورزشی: قهرمان وزن ۱۰۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا می‌گوید که قبل از اعزام به مغولستان تدارکات بسیار ضعیفی داشته‌اند.

امیر حسین حسینی، راجع به اتفاقات سفر پر حاشیه تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به مغولستان،‌ اظهار کرد: اتفاقات بسیار بدی در مغولستان افتاد که همه آنها به خاطر نداشتن پول بود. مسئولان هتل حتی نمی خواستند شب مسابقه به ما اجازه اقامت در هتل را بدهند که با وساطت آقای جهاندیده و قول‌هایی که دادیم قرار شد بعد از مسابقات به هتل پول داده شود. حتی شب مسابقه،‌ هتل به ما غذا هم نداد.

وی افزود: من جزو دسته اولی بودم که به تهران برگشتم. هتل پاسپورت‌های ما را نمی داد ، اما ما که کشتی‌گیر سه وزن آخر بودیم و باید برای وزن کشی پاسپورت خود را به سالن می‌بردیم که توانستیم با گرفتن پاسپورت و پس ندادن آن به هتل، در زمان مقرر به تهران برگردیم، اما پاسپورت سایر اعضای تیم در گروی هتل بود و در آنجا ماندگار شدند. در مغولستان وضع تغذیه تا زمانی که در هتل بودیم خوب بود،‌ اما برخورد مناسبی با ما نداشتند.

حسینی همچنین درباره تدارکات قبل اعزام به مغولستان خاطرنشان کرد: در ایران که وضعیت تغذیه مناسبی نداشتیم، در تهران بعد از سه جلسه تمرین با برنج مانده و کتلت تغذیه می‌کردیم. گاهی اوقات هم غذا لوبیا پلو بود. حتی بعضی اوقات برای صبحانه نان نداشتیم. به نوعی برنامه غذایی مناسبی وجود نداشت و هرچه پیدا می‌شد به خوردمان می‌دادند در حالی که بزرگسالان دست‌کم گوشت گوسفند می‌خوردند!

وی با اشاره به این که روحیه تیم در آستانه رقابت‌های جهانی نوجوانان بسیار ضعیف است، اضافه کرد: امیدوارم در نحوه تدارکات تیم تغییراتی به وجود بیاید تا در رقابت‌های جهانی نتیجه‌ بگیریم. تنها توقعی که از مسئولان دارم این است که اتفاقات بد مغولستان تکرار نشود.قهرمان وزن ۱۰۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در پایان گفت: این رقابت‌ها اولین مسابقه بین‌المللی من بود و روی حریفانم شناختی نداشتم، اما خوشبختانه موفق شدم مدال طلا بگیرم. اگر یکی از کشتی‌گیرانمان پنجم می‌شد از نظر تیمی هم به قهرمانی آسیا می‌رسیدیم.
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۰:۳۴
چقدر جای تاسف داره که این قهرمان کشتی گیر در آغاز دوره ی زندگیش این خاطره ی بد رو از بی پولی تو کشور غریب داره! (102441)
منصور احمدی
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ ۰۲:۲۶
قطعنامه ها کاغذپاره ای بیشتر نیستند (102571)