به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۱۴۲۶۶
اشغال سرزمین فلسطین زخمی بر بدن دنیای اسلام است

اصلاح اظهارات امروز روحانی در خبرگزاري‌ها

گروه سياسي: رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران گفت که راهپیمایی روز قدس یادآور آن است که مردم مسلمان حق تاریخی خود را فراموش نخواهند کرد و همواره در برابر ظلم و تجاوز ایستادگی می‌کنند.
اصلاح اظهارات امروز روحانی در خبرگزاري‌ها
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران، در جمع خبرنگاران، روز قدس را یکی از یادگارهای حضرت امام(ره) خواند و افزود: در منطقه ما در سایه اشغال سرزمین فلسطین و قدس عزیز، زخمی بر بدن دنیای اسلام نشسته و این یادآور آن است که مردم مسلمان این حق تاریخی خود را فراموش نخواهند کرد و در برابر ظلم و تجاوز ایستادگی خواهند کرد.

وی در برابر پرسشی درباره ادامه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی پاسخ داد: در شرایطی که دنیای اسلام در منطقه دچار مشکل است صهیونیست‌ها فکر می‌کنند فرصت مناسبی است برای اینکه به ظاهر چهره صلح‌طلبی از خود نشان دهند و در واقع به تجاوزات و تعرضات خود به سرزمین فلسطین ادامه می‌دهند.

گفتني اينكه؛ پیشتر در اخبار برخی خبرگزاری‌های داخلی از جمله ایسنا به نقل از آقای روحانی اینطور عنوان شده بود که "رژیم صهیونیستی زخمی است که سال‌ها بر بدن دنیای اسلام نشسته است و این زخم باید از بین برود" که جمله مذکور به ترتیبی که در بالا آمده است اصلاح شد. این اشتباه از سوی چند خبرگزاری دیگر نیز رخ داده بود که بدون رعایت کردن اخلاق رسانه‌ای و ارائه توضیحات، تنها اقدام به حذف خبر از روی خروجی‌ها یا تغییر همان خبر اولیه کردند. انتشار اين خبر بازتاب وسيعي در دنيا خصوصا كشورهاي غربي حامي اسراييل داشته است و بنيامين نتانياهو نيز به سرعت و در واكنشي تند گفت: روحاني ماهيت واقعي خود را نشان داد!

۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۱۸:۴۹
خوب بهتره که بصورت رسمی این رو اصلاح کنند . (102331)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۱۹:۲۱
دقيقا. (102382)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۱۹:۲۲
نتانياهو چه پايه ، زود جوگير شده جبهه گرفته. (102383)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۰:۰۰
مثل بعضی ها در کیهان (102412)
فردوسی
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۰:۰۴
هدف خاتمی و عارف و بقیه ماها که به روحانی رای دادند مقام نبود که حل مشکلات مردمه، پول یه دوره درمان هرسپتن که در بعضی سرطانها مصرف داره با شاهکارهای احمدی نژاد مدتهاست 200 میلیون تومان شده! مملکت تحریمه و جنگ طلبآن اسراییل و آمریکا و حتی همین عربستان 24 ساعته دارن دنیا و اوباما رو تحریک به حمله به ایران میکنن، اینایی که هنوز روحانی نیومده منفی بافی میکنن یا متوجه وضع خطرناک مردم و مملکت نیستن ویا شایدم از همون گروهای تندرویی باشن که به دروغ خودشون طرفدار عارف جا میزنن تا روحانی رو خراب کنن، مطمئن باشید اگه جلیلی برنده شده بود الان دلار حدود 5000 تومان بود و نتانیاهو و جنگ طلبها کارشون آسون شده بود (102418)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۱۸:۵۱
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها! آقای روحانی باید در مورد حرف های خود احتیاط بیشتری به خرج می داد. (102334)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۱۹:۳۶
عزیزم فیلمش منتشر شد . چی چی میگوی شما؟ (102397)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۱۹:۵۰
پس اون خبرگزاری که خبر دروغ برضد مصالح کشور منتشر می کنه باید رسما عذر خواهی و تصحیح کنه.
از اولش مشخص بود اسراییل برای آقای روحانی دنبال بهانه هست. (102409)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۰:۰۹
فیلم رو میشه دستکاری کرد!!! (102423)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۲:۰۸
خيلي فيلم منتشر شده بالام جان !
همه راسته ؟؟؟ (102495)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۱۹:۴۱
احسنت (102404)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۰:۳۲
ببخشيد اشتباه مثبت دادم. (102439)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۳:۰۸
همون بلایی که سر خاتمی در آوردن می خوان سر روحانی دربیارن خدا رو شکر که ایسنا و ایرنا و یکی دوتای دیگه رو دولت تعیین می کنه (102512)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۱۸:۵۸
نتانیاهو دوره مظلوم نمایی تموم شده! آقای دکتر روحانی خواستار نابودی هیچ کشوری نیست و شما هم بخاطر ظلم هایی که به مردم منطقه روا داشتین باید بازخواست شین (102351)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۲:۱۰
چرا مسئولين خودمون كه هر كاري خواستن كردن بازخواست نميشن

ما با نتانياهو كاري نداريم رفيق! (102497)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۱۹:۰۰
چرا خبرگزاری ایسنا دوست داره خود زنی کنه. یه کم امانت داری خبر نگاری هم بد چیزی نیست. (102353)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۱۹:۰۸
این هم یک نوع کارشکنی از طرف رسانه های تندرو و افراطی و خرابکار (102359)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۱۹:۱۳
مطمئنا باید از مردم مورد ظلم قرار گرفته فلسطین کار درستیه تا بتونن حق خودشون رو بگیرن ولی این نباید دلیل بشه تا بخایم برای این هدف به کسای دیگه ای ظلم کنیم و حقشون رو بخوریم در این صورت باهاشون فرقی نداریم (102367)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۰:۱۷
مگه ما حق کسی رو خوردیم (102426)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۰:۴۸
اگه نمی بینی چشم هاتو خوب باز کن! دزدی های میلیاردی تو بانک و بیمه ظلم و خوردن حق مردم نیست؟! (102450)
بندرگناوه
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۱۹:۳۸
اينان اب تو اسياب دشمن ميريزند و بهانه دست نتانياهو اخه اين چه خبريه كه كذب رو ورودي خبرگزاريتون ميزارين؟ چرا دشمن شاد كنيد شماها؟ (102400)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۰:۰۱
مگه نباید زخم خوب بشه!!!؟ (102413)
mk
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۰:۰۱
روز روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بیت المقدسه نه روز انزجار از کشورهای دنیا و شعار مرگ بر ... سردادن
بیایید فرهنگ حمایت کردن رو درست جا بندازیم و اگر انتقادی به کشوری هم داریم از طریق دیپلماتیک عنوان کنیم اینجوری سنگین تریم به خدا (102414)
اعتدال
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۰:۰۲
من که فیلمو ندیدم ک دقیقا چی کفتن ولی امیدوارم همچین حرفی نزده باشن چون تو ان اوضاع کشور اصلا به صلاح کشور نیست از این حرفا زده بشه....
ولی اگه این حرف صحت داشته باشه............
ما گفتیم از این حرفا نزنن تا یه خورده اوضاع خوب بشه .................
این دقیقا همون حرفای احمدی نژاد شد، که....
خودشونم تو مناظره ها تاکید کردن که خیلی از مشکلات ما بخاطر همین حرفایی که لازم نیست زده بشه و بهونه دسته اونا دادیم ..........
امیدوارم از این به بعد معتدل تر حرف بزنن چون شعار انتخاباتی شونم اعتدال بود نه افراط......... (102415)
مجید
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۰:۰۹
ایشون فرموند اسرائیل زخمی بر بدنه اسلامه اما خب مگه زخم رو نگه میدارند؟؟؟ (102424)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۰:۴۸
هرچه میکشیم از دروغمیکشیم درزووووووووووووووووووووووووغ (102449)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۱:۱۳
این نشون میده که چقدر تندروهای اسراییل به این حرفها نیاز دارن و احمدی نژاد توی 8 سال گذشته چه خدمت بزرگی به اسرایی ها کرده (102462)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۱:۱۵
بهتره که دکتر روحانی کلمه زخم از صحبتاش حذف کنه یه بار دیگه هم درباره رابطه ایران وآمریکا از این کلمه استفاده کرد دیگه تکرار نکنن تا دردسرنشه (102466)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۱:۲۷
دلتون خوشه ها. . . اگه کسی خواستار تغییر تو این زمینه است باید شجاع باشه و یه موضع جدید بگیره و ازین نترسه که فردا بعضیا چی میگن! که روحانیو شجاعت؟؟ ما که چیزی ندیدیم این چند روز! مرد میخواد مررررررد! نمیدونم امروز خاتمی رفته یا نه عکسی که ندیدم من ولی اگه نرفته معلومه شجاعت گرفتن یه موضع جدیدو تو این اوضاع داشته که جز اینم ازش اتنظار نیست! آقایون هم خدا رو میخوان هم خرمارو! رفع تحریم ها و دشمنی با خط قرمز آمریکا اسراییل؟؟ اون از یاسر عرفات که با صدام ماچو بوس و اینم از حماس حالا فتح بماند! دیدید چجوری رفتن سمت مرسی و از سوریه و ایران و حزب الله جدا شدن و حالا که مرسی رفت دوباره دارن میان مفت خوری! اینها کافی نیست که دیگه ازین سلفی ها که خون مارو مباح میدونن و فارس هارو مجوس میخوانند حمایت نکنیم؟ تایید کنید لطفا! مثلا ما معتقد به آزادیه بیان هستیم! (102474)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۱:۴۵
آقا جون مادرتون بذارید روحانی کارشو بکنه (102485)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۲:۴۵
نتانیاهو بیکاره ، منتظر مونده آنن چیز بگه؟؟؟ (102506)
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ ۲۳:۳۲
نمیشد حالا آقای روحانی عزیز بعد از تحلیف و تنفیذ اظهار نظر میکردند ؟ (102519)